Praca: Referent do spraw organizacyjno-kadrowych


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bartoszycach
Referent do spraw organizacyjno-kadrowych
Miejsce pracy: Bartoszyce
Numer: StPr/25/0546
OBOWIĄZKI:
•prowadzi kancelarię ogólną i sekretariat komendanta powiatowego,•dba o właściwy wizerunek urzędu oraz wygląd sekretariatu i pomieszczeń kierownictwa,•prowadzi sprawy obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej,•prowadzi archiwum komendy oraz sprawy związane z archiwizacją dokumentów,•realizuje zadania z zakresu planowania pracy komendy powiatowej,•prowadzi kalendarz spotkań, narad i odpraw służbowych z udziałem komendanta powiatowego,•realizuje zadania z zakresu skarg, wniosków i petycji,•ewidencjonuje pieczęcie i stemple służbowe,•ewidencjonuje i rozlicza delegacje służbowe pracowników,•wykonuje inne czynności zlecone przez przełożonych,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: biegła umiejetność obsługi komputera( pakiet Office)
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, interpretacja pism
Uprawnienia: Bardzo dobra organizacja pracy


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : redagowania pism[Umiejętność 1] : znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy kodeks pracy, ustawy o służbie cywilnej[Inne] : na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej lub staż na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej łącznie,

Miejsce pracy:

Bartoszyce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 970 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bartoszycach

APLIKUJ TERAZ

Starszy inspektor do spraw kadrowych i administracyjnych

Prowadzenia spraw kadrowych. Prowadzenie archiwum zakładowego. Aktualizacja przeglądów stanu technicznego i bhp. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: samodzielność Uprawnienia: odpowiedzialność Uprawnienia: komunikatywność, dyspozycyjność, chęci do...

Inspektor ds. kadr i organizacji

Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu pracy oraz rozporządzeniami w sprawie dokumentacji pracowniczej, zakładanie, bieżące uzupełnianie i archiwizacja akt osobowych pracowników. Ewidencjonowanie, monitorowanie oraz weryfikacja...

Specjalista ds. Kadr – branża budowlana

Przygotowywanie oraz kompleksowe prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, a także prowadzenie procesów związanych z zatrudnieniem, zmianą warunków zatrudnienia oraz rozwiązaniem stosunku pracy na podstawie umowy o pracę i/lub umowy zlecenia, w tym przygotowanie i składanie dokumentów do...


Specjalistka / Specjalista ds. Księgowości

Prowadzenie pełnej księgowości, w tym KPiR, ksiąg handlowych i ryczałtu. Księgowanie dokumentacji sprzedażowej, zakupowej, leasingowej oraz zarządzanie środkami trwałymi. Sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT) oraz plików JPK. Utrzymywanie kontaktów z klientami,...

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

Kompleksowe prowadzenie KPiR, ksiąg handlowych i ryczałtu. Zamknięcia miesiąca, księgowanie pełnej dokumentacji (sprzedaż, zakup, leasing), środki trwały. Sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT i JPK. Kontakty doradcze z Klientami, rozwiązywanie bieżących problemów, US, ZUS. Praca w...

Gastroenterolog

Zapewnienie opieki medycznej pacjentom. Utrzymanie wysokich standardów medycznych w placówce. Tytuł lekarza specjalisty lub lekarz w trakcie specjalizacji (minimum 2 lata). Prawo wykonywania zawodu w Polsce. Umiejętność obsługi komputera.

Gastroenterolog

Zapewnienie opieki medycznej pacjentom. Utrzymanie wysokich standardów medycznych w placówce. Tytuł lekarza specjalisty lub lekarz w trakcie specjalizacji (minimum 2 lata). Prawo wykonywania zawodu w Polsce. Umiejętność obsługi komputera.