Kierownik zespołu administracji
1)prowadzenie ewidencji nieruchomości Skarbu Państwa będących w trwałym zarządzie ŚWK OHP, prowadzenie bazy danych obiektów infrastruktury wykorzystywanej przez ŚWK OHP, 2)weryfikacja potrzeb w zakresie inwestycji budowlanych i remontów obiektów i urządzeń infrastruktury związanych z...
Kierownik ds. obiektów
Czym będziesz się zajmować na co dzień: koordynacją procesów związanych z obsługą kontraktów dla klientów biznesowych tworzeniem, konsolidacją i bieżącą relacją z zespołami usług serwisowych na zasadach wzajemnego szacunku dbaniem o właściwą relację z klientem i jej rozwój...
Kierownik ds. obiektów
Czym będziesz się zajmować na co dzień: koordynacją procesów związanych z obsługą kontraktów dla klientów biznesowych tworzeniem, konsolidacją i bieżącą relacją z zespołami usług serwisowych na zasadach wzajemnego szacunku dbaniem o właściwą relację z klientem i jej rozwój...
Specjalistka / Specjalista ds. Księgowości
Prowadzenie pełnej księgowości, w tym KPiR, ksiąg handlowych i ryczałtu. Księgowanie dokumentacji sprzedażowej, zakupowej, leasingowej oraz zarządzanie środkami trwałymi. Sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT) oraz plików JPK. Utrzymywanie kontaktów z klientami,...
Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
Kompleksowe prowadzenie KPiR, ksiąg handlowych i ryczałtu. Zamknięcia miesiąca, księgowanie pełnej dokumentacji (sprzedaż, zakup, leasing), środki trwały. Sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT i JPK. Kontakty doradcze z Klientami, rozwiązywanie bieżących problemów, US, ZUS. Praca w...
Gastroenterolog
Zapewnienie opieki medycznej pacjentom. Utrzymanie wysokich standardów medycznych w placówce. Tytuł lekarza specjalisty lub lekarz w trakcie specjalizacji (minimum 2 lata). Prawo wykonywania zawodu w Polsce. Umiejętność obsługi komputera.
Gastroenterolog
Zapewnienie opieki medycznej pacjentom. Utrzymanie wysokich standardów medycznych w placówce. Tytuł lekarza specjalisty lub lekarz w trakcie specjalizacji (minimum 2 lata). Prawo wykonywania zawodu w Polsce. Umiejętność obsługi komputera.