Praca: Inspektor


Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV
Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 153991

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w systemie 8 godzinnym w siedzibie urzędu na I parterze, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca w wymuszonej pozycji, praca przy oświetleniu mieszanym. Pracownik wykonuje czynności z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu i faksu. Konieczność poruszania się po obiekcie. Budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek przy wejściu wyposażony jest w urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych. Brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak wind dla osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • Prowadzi dokumentację w tym elektroniczną (dzienniki, ewidencje, rejestry, książki, wykazy, ERCDŚ itp.) związaną z rejestracją wpływu i obiegu przesyłek lub innej dokumentacji związanej z działalnością kancelarii,
  • Pobiera materiały spraw wraz z dowodami rzeczowymi, śladami i przedmiotami związanymi z nimi oraz korespondencji w tym wielotomowych spraw i paczek z biura podawczego,
  • Prowadzi rejestry m.in. rozliczenia faktur, notatników służbowych,
  • Przeprowadza inwentaryzację spraw, dokumentów oraz innych materiałów rejestrowanych w dziennikach lub rejestrach w tym również sporządza wykazy spraw niezałatwionych policjantów wydziału.
  • Przygotowuje dokumentację do rozliczania funkcjonariuszy, sporządzanie protokołu zdawczo – odbiorczego odchodzących funkcjonariuszy.
  • Wykonuje czynności z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną, w oparciu o obowiązujące przepisy,
  • Udziela niezbędnych informacji klientom zewnętrznym i wewnętrznym w ramach określonych prawem oraz procedurami, a w razie potrzeby, kierowanie ich do właściwych policjantów, w celu zapewnienie prawidłowej pracy wydziału.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • komunikatywność,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
  • znajomość Zarządzenia Nr 920 KGP w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Referatu Oskarżycieli Publicznych w III Oddziale Terenowym, w Referacie Oskarżycieli Publicznych

Zadania: Realizacja czynności administracyjno-biurowych wspomagających pracę w Referacie Oskarżycieli Publicznych, w tym: prowadzenie rejestru korespondencji sporządzonej przez pracowników Referatu Oskarżycieli Publicznych rejestrowanie spraw o wykroczenia, wprowadzanie i uzupełnianie...

Starszy specjalista

Warunki pracy Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie Narzędzia pracy: komputer, sprzęt biurowy Budynek jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami Praca w klimatyzowanym pokoju Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu Zagrożenie korupcją...

Specjalista

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Budynek Urzędu Transportu Kolejowego oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Inne informacje: budynek klimatyzowany. Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, skaner. Zagrożenie korupcją. Zakres...


Specjalistka / Specjalista ds. Księgowości

Prowadzenie pełnej księgowości, w tym KPiR, ksiąg handlowych i ryczałtu. Księgowanie dokumentacji sprzedażowej, zakupowej, leasingowej oraz zarządzanie środkami trwałymi. Sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT) oraz plików JPK. Utrzymywanie kontaktów z klientami,...

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

Kompleksowe prowadzenie KPiR, ksiąg handlowych i ryczałtu. Zamknięcia miesiąca, księgowanie pełnej dokumentacji (sprzedaż, zakup, leasing), środki trwały. Sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT i JPK. Kontakty doradcze z Klientami, rozwiązywanie bieżących problemów, US, ZUS. Praca w...

Gastroenterolog

Zapewnienie opieki medycznej pacjentom. Utrzymanie wysokich standardów medycznych w placówce. Tytuł lekarza specjalisty lub lekarz w trakcie specjalizacji (minimum 2 lata). Prawo wykonywania zawodu w Polsce. Umiejętność obsługi komputera.

Gastroenterolog

Zapewnienie opieki medycznej pacjentom. Utrzymanie wysokich standardów medycznych w placówce. Tytuł lekarza specjalisty lub lekarz w trakcie specjalizacji (minimum 2 lata). Prawo wykonywania zawodu w Polsce. Umiejętność obsługi komputera.