Praca: Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli XVI w Departamencie Kontroli


Specjalista/Starszy Specjalista
w Dziale Realizacji Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli XVI w Szczecinie
w Departamencie Kontroli
 
Numer ogłoszenia: DK/25/113
 
Miejsce pracy: Szczecin
 
1 etat / umowa o pracę
 
Termin składania ofert 13.08.2025 r.

Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.



GŁÓWNE ZADANIA
  • przeprowadzanie czynności sprawdzających i kontroli realizowanych przez Terenowy Wydział Kontroli XVI w Szczecinie, ze szczególnym uwzględnieniem zadań dotyczących oceny dokumentacji medycznej;
  • przygotowywanie i analiza danych do planowych i doraźnych kontroli realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, kontroli ordynacji oraz aptek;
  • współudział w sporządzaniu wystąpień z przeprowadzonych kontroli oraz opracowywaniu wniosków, zaleceń pokontrolnych i wykonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem postępowań kontrolnych;
  • obsługa aplikacji informatycznych w zakresie wykonywanych zadań;
  • bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Departamentu Kontroli w zakresie prowadzonych postępowań kontrolnych.
WYMAGANIA

WYMAGANIA KONIECZNE

  • wykształcenie: wyższe lub średnie
  • na stanowisko specjalisty:
    • w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum 3 lata pracy zawodowej;
    • minimum 5 lat pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia średniego;
  • na stanowisko starszego specjalisty:
    • minimum 4 lata pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
    • minimum 6 lat pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia średniego;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • znajomość zasad funkcjonowania powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego i systemu opieki zdrowotnej: ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2024 poz. 146 z późn. zm.) ze szczególnym uwzględnieniem Działu IIIA;
  • znajomość problematyki związanej z metodyką prowadzenia kontroli realizacji umów: zarządzenie Nr 60/2022/DK Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia  z dnia 29 kwietnia 2022 r. w sprawie kontroli prowadzonych przez Narodowy Fundusz Zdrowia;
  • znajomość problematyki związanej z metodyką prowadzenia czynności sprawdzających: zarządzenie Nr 15/2023/DK Prezesa NFZ z dnia 26 stycznia 2023 r. w sprawie czynności sprawdzających.
WYMAGANIA DODATKOWE
  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (w szczególności Word i Excel);
  • wiedza w obszarze zasad funkcjonowania powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego z równoczesną znajomością systemów informatycznych rozliczania świadczeń/Aptek;
  • wiedza i umiejętności specjalistyczne;
  • umiejętność poprawnego redagowania korespondencji urzędowej;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
  • umiejętność stosowania przepisów;
  • odporność na stres;
  • wysoka kultura osobista;
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
  • kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG),
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

DOKUMENTY DO POBRANIA

PRACOWNIKOM OFERUJEMY
  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • pracę w systemie hybrydowym
  • elastyczny czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
  • możliwość dofinansowania studiów do 100%
  • opiekę mentora/ mentorki
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
    • dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
    • dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
    • dofinansowanie karty sportowej
    • Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
APLIKUJ TERAZ

Pomocnik audytora

WYKONANIE RYSUNKÓW W PROGRAMIE TECHNICZNYM; OBSŁUGA KOMPUTERA- EXCEL, WORD; PRAWO JAZDY KAT. B Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: Praca w godzinach: 7:00 - 15:00 lub 8:00 - 16:00 Okres wykonywania umowy - 1 rok

Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i audytu

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.: opracowywanie rocznych planów audytów i kontroli wewnętrznej, realizowanie działań kontrolnych oraz zadań audytowych w poszczególnych obszarach funkcjonowania Spółki, sporządzanie dokumentacji z przeprowadzanych czynności...

Audytor wewnętrzny

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa w niepełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z ustalonym grafikiem. Praca samodzielna wykonywana w biurze oraz terenie. Miejsce wykonywania pracy: · budynek Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Małopolskiej 47 w Szczecinie. Stanowisko pracy...


Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...

Instruktor sportu, magister W-F

Zakres obowiązków: nadzór na salą fitness prowadzenie zajęć aqua aerobik inicjowanie i prowadzenie zajęć sportowych, rekreacyjnych i imprez sportowych dla różnych grup wiekowych organizowanie imprez i wydarzeń promujących zdrowy styl życia dbanie o stan techniczny powierzonego mienia...

Cieśla szalunkowy - Brygadzista ze znajomością języka niemieckiego

Twój zakres obowiązków: organizowanie pracy zespołu cieśli szalunkowych, przydzielanie zadań oraz nadzorowanie ich wykonywania (m.in. budowanie szalunków) monitorowanie jakości wykonania szalunków przestrzeganie przepisów w zakresie BHP prowadzenie odpowiedniej dokumentacji oraz jej...

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej / opiekunka sal zabaw / przedszkolanka

Do obowiązków pracownika będzie należeć: nadzór nad dziećmi w wieku przedszkolnym w mini clubie zabawa z dziećmi organizacja i prowadzenie ciekawych form spędzania czasu wolnego umiejętność organizowania gier i zabaw dla dzieci, malowanie twarzy Od kandydatów oczekujemy: wykształcenie...