Praca: Młodszy referent działu finansowego aresztu śledczego


Areszt Śledczy w Gliwicach
Młodszy referent działu finansowego aresztu śledczego
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/1068
OBOWIĄZKI:
https://www.sw.gov.pl/praca-oferta/okregowy-inspektorat-sluzby-wieziennej-w-katowicach-nabor-nr-462025-mlodszy-referent-dzialu-finansowego-aresztu-sledczego-w-gliwicachWykształcenie: co najmniej co najmniej średnie (mile widziane o kierunku ekonomia, finanse lub rachunkowość). Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o Służbie Więziennej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1869, ze zm.) to osoba: posiadająca obywatelstwo polskie; posiadająca uregulowany stosunek do służby wojskowej; korzystająca z pełni praw publicznych; która daje rękojmię prawidłowego wykonywania powierzonych zadań;która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe albo wobec której nie został wydany prawomocny wyrok warunkowo umarzający postępowanie karne o takie przestępstwo, a także nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne o takie przestępstwo; dająca rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych; posiadająca zdolność fizyczną i psychiczną do pełnienia służby; jedna zmiana, miejsce pracy: Areszt Śledczy w Gliwicach
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 690 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto 5560 zł netto dla osób poniżej 26 roku życia, 5160 zł netto - dla osób powyżej 26 roku życia

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

APLIKUJ TERAZ

Starszy referent

Zakres obowiązków znajduje się w biuletynie informacji publicznej pod adresem: https://bip.ugdebica.pl/nabor-kandydatow-na-wolne-stanowiska-urzednicze/2025-rok/details,5.html Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Uprawnienia: BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU MS OFFICE...

Referent/stażysta ds. kultury i promocji

1. Wsparcie w organizacji wydarzeń kulturalnych, patriotycznych i promocyjnych(przygotowanie materiałów, obsługa techniczna, pomoclogistyczna);2. Pomoc w przygotowywaniu informacji prasowych, notatek, zaproszeń i realizacji z wydarzeń do mediów oraz na stronę internetową starostwa;3. Pomoc...

Referent/podinspektor ds. gospodarki ziemią

1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem ziemią, a w szczególności;1) Gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami.2) Ustalanie cen w/w gruntów.3) Organizowanie przetargów na zbycie nieruchomości komunalnych.4) Nabywanie nieruchomości.5) Komunalizacja gruntów.6) Prowadzenie...


Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...

Instruktor sportu, magister W-F

Zakres obowiązków: nadzór na salą fitness prowadzenie zajęć aqua aerobik inicjowanie i prowadzenie zajęć sportowych, rekreacyjnych i imprez sportowych dla różnych grup wiekowych organizowanie imprez i wydarzeń promujących zdrowy styl życia dbanie o stan techniczny powierzonego mienia...

Cieśla szalunkowy - Brygadzista ze znajomością języka niemieckiego

Twój zakres obowiązków: organizowanie pracy zespołu cieśli szalunkowych, przydzielanie zadań oraz nadzorowanie ich wykonywania (m.in. budowanie szalunków) monitorowanie jakości wykonania szalunków przestrzeganie przepisów w zakresie BHP prowadzenie odpowiedniej dokumentacji oraz jej...

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej / opiekunka sal zabaw / przedszkolanka

Do obowiązków pracownika będzie należeć: nadzór nad dziećmi w wieku przedszkolnym w mini clubie zabawa z dziećmi organizacja i prowadzenie ciekawych form spędzania czasu wolnego umiejętność organizowania gier i zabaw dla dzieci, malowanie twarzy Od kandydatów oczekujemy: wykształcenie...