Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu
Referent(ka) ds. administracyjno-biurowych i gospodarki materiałowej
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/3604
ZAKRES ZADAŃ KLUCZOWYCH NA STANOWISKU:a) W części dotyczącej obsługi Sekretariatu biura LP ZUL Wrocław:Obsługa gabinetu Dyrektora w bieżących potrzebach organizacyjnych,w tym przygotowywanie napojów.Obsługa gości u Dyrektora oraz w biurze LP ZUL we Wrocławiu w tymprzygotowywanie napojów (kawa, herbata, woda).Zapewnienie stałej dostępności do środków i materiałów utrzymaniaczystości, materiałów biurowych oraz materiałów i produktów związanych zobsługą narad, spotkań itp.Realizacja zakupów dla firmy w zakresie środków czystości, artykułówbiurowych oraz zakupów związanych na spotkania/narady.Dbanie o porządek i czystość w sekretariacie oraz w kuchni w zakresiebieżących spraw, w tym obsługa i utrzymanie czystości ekspresu do kawyoraz podstawowego wyposażenia kuchennego.Przyjmowanie korespondencji, dokonywanie czynności kancelaryjnej orazprowadzenie spraw z zastosowaniem systemu Elektronicznego ZarządzaniaDokumentacją, w zakresie w jakim Pracodawca udostępnił funkcjonalnościtego systemu.Opisywanie faktur zgodnie z przyjętymi zasadami obiegu dokumentóww firmie.Rejestr i ewidencja zarządzeń, pism okólnych, instrukcji i decyzji,Prowadzenie rejestru faktur.Prowadzenie całokształtu spraw związanych z archiwum zakładowym.Wprowadzanie umów oraz zamówień do sytemu.Zlecanie zakupu i rozliczanie prenumerat, książek i innych publikacji,Organizacja i realizacja zakupu materiałów promocyjnychi okolicznościowych dla firmy (m.in. kalendarze, długopisy, gadżetyreklamowe) zgodnie z potrzebami i wytycznymi przełożonego.Zamawianie i wydawanie pieczęci i pieczątek.Prowadzenie ewidencji, rejestrów: pieczęci i pieczątek używanychw zakładzie.Prowadzenie ewidencji wydawanych zleceń oraz umów niezwiązanychz zamówieniami publicznymi.Wprowadzanie do systemu CKPS danych z faktur za energie elektryczną.Bieżące wsparcie stanowiska ds. zamówień publicznych i rozliczeńw zakresie związanym z Zamówieniami Publicznymi.Wykonywanie innych prac nie wymienionych w niniejszym zakresie,a zleconych przez Kierownika działu administracyjno- gospodarczego.b) W części dotyczącej Administracji:Rozliczenie wypłaty osoby sprzątającej.Koordynacja pracy osoby sprzątającej - przydzielenie zadań, kontrolawykonania, dbanie o utrzymanie czystości i porządku.Czynny udział w komisjach inwentaryzacyjnych.Nadzór nad ochronną obiektu - kontrola realizacji zadań przez pracownikówochrony, zgłaszanie nieprawidłowości, koordynacja bieżących działań.c) W części dotyczącej Gospodarki materiałowej: Odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie i należyte przechowywaniepowierzonego sobie majątku, BHP i ppoż. magazynu.Przyjmowanie do magazynu oraz wydawanie z magazynu materiałów napodstawie uprzednio zatwierdzonych przez upoważnione osoby dowody PZ,ZW, RW i MM. Prowadzenie wywieszek magazynowych na wszystkie znajdujące sięmateriały, oraz systematyczne odnotowanie obrotu materiałów.Prowadzenie kartotek materiałowych w zakresie ilościowym z oznaczeniemsymboli materiałów .Czuwanie nad właściwym przechowywaniem materiałów, a szczególniemateriałów łatwo ulegających uszkodzeniu.Zgłaszanie do upłynnienia materiałów niechodliwych, nadmiernych.Zgłaszanie potrzeb materiałowych z pewnym wyprzedzeniem dlazabezpieczenia odpowiedniej ilości zapasu potrzebnego do prawidłowegotoku pracy Zakładu.Zamawianie towaru zgodnie z potrzebami na magazyn.Przygotowanie magazynu do Inwentaryzacji, uczestniczenie przy spisiez natury oraz wyjaśnienie stwierdzonych różnic.Utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach magazynowych.Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zatrudnieniu.Praca na czas określony: 3 miesiące z możliwością porzedłużenia.Godziny pracy 7:00 - 15:00.WARUNKI PRACY NA STANOWISKU1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na 3 miesięczny okres próbny wpełnym wymiarze czasu pracy, z możliwością przedłużenia na kolejne okresy.2. Miejsce pracy: biuro LP ZUL we Wrocławiu ul. P. Czajkowskiego 11/13; 51-171 Wrocław,3. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat) wykonywana w systemiejednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00;4. Możliwość rozwoju poprzez szkolenia;5. Świadczenia zdrowotne i socjalne;6. Zadania wykonywane będą na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,praca przy monitorze może przekraczać cztery godziny dziennie;7. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: grudzień 2025r.FORMA I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH1. Osoby zainteresowane mogą składać oferty w zaklejonych kopertach zdopiskiem:NABÓR NA STANOWISKO:Referent (ka) ds. administracyjno biurowych i gospodarki materiałowejz zamieszczonym w lewym górnym rogu imieniem i nazwiskiem oraz adresem dokorespondencji do dnia 21.11.2025r. do godziny 12:00 w sekretariacie biuraLP Zakładu Usług Leśnych we Wrocławiu, ul. P. Czajkowskiego 11/13 51-171 Wrocław,osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną bądź przesyłka kurierską na adres:Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we WrocławiuUl. P. Czajkowskiego 11/1351-171Wrocław2. Oferty, które wpłyną do Zakładu Usług Leśnych po określonym powyżej terminienie będą rozpatrywane, decyduje data wpływu do ZUL, a nie data stemplapocztowego.3. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane, a załączonedokumenty zostaną usunięte.4. W przypadku przesłania dokumentów pocztą decyduje data wpływu dokumentówdo sekretariatu LP ZUL Wrocław.5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.11.2025 roku o godz. 13:00.Oferta dostęna w sali E, C
Wymagania konieczne:Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1, miesiące: 6)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Prawo kat. B
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Wymagania inne:WYMAGANIA OBLIGATORYJNE1. Wykształcenie min. średnie.2. Minimum 1,5 roczne doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzeniemobsługi administracyjnej/prawnej.3. Możliwość zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy.4. Brak przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku.5. Obywatelstwo polskie.6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni prawpublicznych.7. Znajomość obsługi komputera, urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery,centrale telefoniczne) oraz pakietu biurowego MS Office (m.in. Word, Excel,Outlook).8. Prawo jazdy kat. BWYMAGANIA DODATKOWE (FAKULTATYWNE)1. Wykształcenie kierunkowe: administracyjne lub ekonomiczne.2. Ukończone studia podyplomowe z prawa zamówień publicznych.3. Ukończone kursy i szkolenia przydatne na stanowisku objętym naborem.4. Znajomość systemu EZD PUW.OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA1. Otwartość na nowe wyzwania.2. Samodzielność, komunikatywność i odpowiedzialność.3. Zaangażowanie w powierzone zadania.4. Sumienność i rzetelność.5. Dyspozycyjność i duża motywacja do pracy.6. Umiejętność pracy pod presją czasu.7. Umiejętność pracy w zespole.8. Bardzo dobra organizacja pracy.9. Umiejętność tworzenia pism urzędowych.10.Umiejętność pracy z dokumentacją i zachowanie poufności.11.Punktualność.12.Wysoka kultura osobista.Minimum 1,5 roczne doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzeniem obsługi administracyjnej/prawnej.
Miejsce pracy:Wrocław
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu