Praca: Pracownik Działu Marketingu


Pracownik Działu Marketingu
Miejsce pracy: Łódź
Kluczowe Zadania
  • Odpowiedzialność za wprowadzenie i sukces rynkowy nowych produktów.
  • Zarządzanie portfolio produktowym i kreowanie nowych koncepcji.
  • Koordynacja pełnego procesu wdrożeń (od pomysłu do produktu finalnego).
  • Nadzór nad harmonogramami prac projektowych.
  • Monitorowanie rynku, konkurencji i trendów konsumenckich.
  • Współpraca z grafikami, drukarniami, dostawcami opakowań i laboratorium.
  • Przygotowywanie materiałów marketingowych i wsparcie działu sprzedaży.
  • Udział w targach branżowych.
Wymagane Kompetencje
  • Zainteresowanie rynkiem kosmetyków i znajomość trendów konsumenckich.
  • Kreatywność, komunikatywność i tzw. „lekkie pióro”.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i długoterminowego planowania.
  • Samodzielność w działaniu, zaangażowanie i multitasking (wiele projektów jednocześnie).
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Mile widziane: doświadczenie w FMCG oraz znajomość Wordpress/Social Media.
Oferujemy
  • Przestrzeń do innowacyjności i wdrażania własnych pomysłów.
  • Pełny wymiar godzin i stabilny etat w firmie.
  • Samodzielność w realizacji ciekawych wyzwań.
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
  • Niekorporacyjna atmosfera w firmie o międzynarodowym zasięgu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży i Marketingu Usług Edukacyjnych

Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy. Pozyskiwanie nowych klientów i stała współpraca (doradztwo i sprzedaż usług edukacyjnych). Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności. Profesjonalny dobór rozwiązań edukacyjnych do potrzeb klientów....

Pracownik działu marketingu

- działania promocyjne w socjal media- kreowanie kontentu marketingowego- tworzenie kampanii i ich strategii- tworzenie kontentu video- tworzenie grafik- administracja social media firmy Wymagania inne: wymagane wykształcenie średnie, doświadczenie w social mediach

Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji Wizualnej

Zadania: Tworzenie i edycja stron docelowych (landing pages) oraz zarządzanie treścią w systemie CMS. Prowadzenie i optymalizacja kampanii w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn). Przygotowywanie materiałów graficznych i promocyjnych (plakaty, ulotki, banery, grafiki do...


Team Leader with German

Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...

Dyspozytor w Dziale Obsługi Robót

Będziesz odpowiadać za: sporządzanie wewnętrznych planów napraw głównych, produkcji i regeneracji, wystawianie i rejestrowanie zamówień wewnętrznych i zewnętrznych, rejestracja i obsługa zleceń w systemie oraz monitorowanie stanów magazynowych, wystawianie dokumentów obrotu...

Specjalista / Specjalistka ds. Elektrycznych i Automatyki

Twoje zadania na stanowisku: Planowanie, zlecanie i nadzorowanie prac utrzymania ruchu urządzeń AKP, automatyki i elektrycznych (eksploatacja, konserwacja, przeglądy, naprawy, remonty); Działania prewencyjne ograniczające awarie oraz analiza ich przyczyn i skutków; Koordynacja i kontrola...

Kierownik Sprzedaży (m/k)

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie analizy sprzedaż przełożonym (Dyrektor oraz Zastępca Dyrektora); Wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników; Tworzenie grafików pracy; Odpowiedzialność za pracę podległego zespołu...