Praca: Specjalista ds. Księgowości i Rozrachunków


Głównym profilem działalności BMI Sp. z o.o. jest generalne wykonawstwo oraz realizowanie inwestycji deweloperskich. Jako generalny wykonawca działamy w sektorach budownictwa prywatnego oraz publicznego. Realizujemy wszelkie prace związane z inwestycją, od prac projektowych poprzez proces budowy, aż do otrzymania pozwolenia na użytkowanie.

Specjalista ds. Księgowości i Rozrachunków
Miejsce pracy: Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)
Zadania:
  • wprowadzanie i dekretowanie faktur w systemie księgowym zgodnie z obowiązującą analityką
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i weryfikacja merytoryczna faktur
  • analiza rozrachunków z kontrahentami i windykacja należności
  • przygotowywanie przelewów i kontrola płatności
  • analiza przychodów i kosztów projektów oraz umów serwisowych
  • ewidencja kaucji gwarancyjnych i sporządzanie not księgowych
  • przygotowywanie zestawień i sprawozdań dla zarządu i instytucji zewnętrznych
  • współpraca z innymi działami firmy oraz wsparcie w bieżących zadaniach działu księgowego
Wymagania:
  • doświadczenie w pracy biurowej, administracji lub księgowości
  • samodzielność i dobra organizacja pracy
  • znajomość MS Office, w tym szczególnie Excel
  • praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego
  • doświadczenie w programie Symfonia FK, mile widziane SaldeoSMART
  • zdolność analitycznego myślenia, dokładność i nastawienie na realizację celów
  • otwartość w komunikacji i umiejętność rozwiązywania problemów
  • mile widziana znajomość branży budowlanej i deweloperskiej, a także zagadnień kadrowych
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • stałe godziny pracy
  • dostęp do niezbędnych narzędzi i systemów pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego i realizacji samodzielnych zadań
  • przyjazną atmosferę i współpracę w profesjonalnym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. ksiąg rachunkowych

Sporządzanie faktur sprzedażowych oraz prowadzenie ewidencji rozliczeń. Obsługa delegacji i ich prawidłowe rozliczanie w systemie. Księgowanie dokumentów w ramach pełnej księgowości, w tym faktur zakupowych, operacji kasowych, leasingów i środków trwałych. Aktualizowanie rejestrów...

Specjalista ds. księgowości

Wymagania: Doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości,Wiedza z zakresu rachunkowości i rozliczeń podatkowych,Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu ekonomicznym, Umiejętność obsługi pakietu Office,Samodzielność, dokładność, zaangażowanie i dobra organizacja...

Specjalista / Specjalistka ds. Księgowości

Zakres obowiązków: bieżące zadania związane z prowadzeniem księgowości (wewnętrzne raportowanie, gospodarka magazynowa), sprawozdawczość (GUS, NPB, INTRASTAT), przygotowanie danych do sprawozdania finansowego i udział w audytach finansowych, rozliczanie podatku CIT, podatku u źródła,...


Team Leader with German

Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...

Dyspozytor w Dziale Obsługi Robót

Będziesz odpowiadać za: sporządzanie wewnętrznych planów napraw głównych, produkcji i regeneracji, wystawianie i rejestrowanie zamówień wewnętrznych i zewnętrznych, rejestracja i obsługa zleceń w systemie oraz monitorowanie stanów magazynowych, wystawianie dokumentów obrotu...

Specjalista / Specjalistka ds. Elektrycznych i Automatyki

Twoje zadania na stanowisku: Planowanie, zlecanie i nadzorowanie prac utrzymania ruchu urządzeń AKP, automatyki i elektrycznych (eksploatacja, konserwacja, przeglądy, naprawy, remonty); Działania prewencyjne ograniczające awarie oraz analiza ich przyczyn i skutków; Koordynacja i kontrola...

Kierownik Sprzedaży (m/k)

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie analizy sprzedaż przełożonym (Dyrektor oraz Zastępca Dyrektora); Wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników; Tworzenie grafików pracy; Odpowiedzialność za pracę podległego zespołu...