Manager Optymalizacji Procesów
Do Twoich zadań należeć będzie: Analiza i doskonalenie procesów operacyjnych w obszarze przyjęć, weryfikacji, kompletacji i wydań, ukierunkowana na zwiększenie wydajności oraz redukcję kosztów. Identyfikacja źródeł błędów operacyjnych, przygotowywanie rekomendacji oraz wdrażanie...
Manager Operacyjny
Opis stanowiska zarządzanie zespołem liderów zmian i wspieranie ich w codziennym prowadzeniu operacji koordynowanie pracy zespołów podczas zmian i reagowanie na bieżące wyzwania analizowanie wyników operacyjnych i wdrażanie działań usprawniających współpraca z zespołami wsparcia,...
Koordynator Zarządzania Operacjami
Opis stanowiska nadzorowanie pracy managerów obszarów i wspieranie ich w realizacji celów operacyjnych organizowanie pracy zmian i dbanie o płynność procesów monitorowanie wskaźników efektywności oraz planowanie działań optymalizacyjnych współdziałanie z działami odpowiedzialnymi za...
Team Leader with German
Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
Dyspozytor w Dziale Obsługi Robót
Będziesz odpowiadać za: sporządzanie wewnętrznych planów napraw głównych, produkcji i regeneracji, wystawianie i rejestrowanie zamówień wewnętrznych i zewnętrznych, rejestracja i obsługa zleceń w systemie oraz monitorowanie stanów magazynowych, wystawianie dokumentów obrotu...
Specjalista / Specjalistka ds. Elektrycznych i Automatyki
Twoje zadania na stanowisku: Planowanie, zlecanie i nadzorowanie prac utrzymania ruchu urządzeń AKP, automatyki i elektrycznych (eksploatacja, konserwacja, przeglądy, naprawy, remonty); Działania prewencyjne ograniczające awarie oraz analiza ich przyczyn i skutków; Koordynacja i kontrola...
Kierownik Sprzedaży (m/k)
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie analizy sprzedaż przełożonym (Dyrektor oraz Zastępca Dyrektora); Wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników; Tworzenie grafików pracy; Odpowiedzialność za pracę podległego zespołu...
