Praca: Pracownik Serwisu i Obsługi Reklamacji


Pracownik Serwisu i Obsługi Reklamacji
Miejsce pracy: Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
Twoje Główne Obowiązki
  • Przyjmowanie, rejestracja w systemie i wydawanie urządzeń do naprawy serwisowej.
  • Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w zakresie reklamacji i statusu napraw.
  • Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi.
  • Zarządzanie zwrotami – informowanie klientów oraz przekazywanie urządzeń na magazyn
Kogo Szukamy
  • Osób z dużą motywacją i chęcią do pracy oraz wysokim zaangażowaniem.
  • Kandydatów nastawionych na długotrwałą i uczciwą współpracę.
  • Osób otwartych, z wysoką kulturą osobistą i umiejętnością radzenia sobie ze stresem.
Oferujemy
  • Zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę (pełen etat).
  • Stałe godziny pracy (7:30-15:30), praca jednozmianowa, wolne weekendy.
  • Wynagrodzenie: 4200 zł netto na okresie próbnym.
  • Dodatki po okresie próbnym: premia frekwencyjna (10% podstawy) i premia uznaniowa (20% podstawy).
  • Pakiet medyczny (po okresie próbnym).
  • Pracę stacjonarną w nowym, czystym i ogrzewanym serwisie.
  • Doskonały dojazd – serwis przy Węźle Grodzisk Mazowiecki, bezpośredni parking.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. części zamiennych

Obsługa zgłoszeń klientów – telefonicznie i mailowo, w tym kontakt z centralą w języku angielskim. Analiza i weryfikacja potrzeb klientów oraz proponowanie skutecznych rozwiązań. Współpraca w zespole 3-osobowym oraz dbanie o terminową realizację zamówień. Dokumentowanie kontaktów...

Doradca Serwisowy

Profesjonalna obsługa klientów i sprzedaż usług oraz części zamiennych. Doradztwo techniczne i prezentowanie optymalnych rozwiązań dla klientów. Wysoki poziom realizacji zleceń, dbanie o terminy i kosztorysy napraw. Budowanie trwałych relacji z klientami. Współpraca z zespołem...


Team Leader with German

Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...

Dyspozytor w Dziale Obsługi Robót

Będziesz odpowiadać za: sporządzanie wewnętrznych planów napraw głównych, produkcji i regeneracji, wystawianie i rejestrowanie zamówień wewnętrznych i zewnętrznych, rejestracja i obsługa zleceń w systemie oraz monitorowanie stanów magazynowych, wystawianie dokumentów obrotu...

Specjalista / Specjalistka ds. Elektrycznych i Automatyki

Twoje zadania na stanowisku: Planowanie, zlecanie i nadzorowanie prac utrzymania ruchu urządzeń AKP, automatyki i elektrycznych (eksploatacja, konserwacja, przeglądy, naprawy, remonty); Działania prewencyjne ograniczające awarie oraz analiza ich przyczyn i skutków; Koordynacja i kontrola...

Kierownik Sprzedaży (m/k)

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie analizy sprzedaż przełożonym (Dyrektor oraz Zastępca Dyrektora); Wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników; Tworzenie grafików pracy; Odpowiedzialność za pracę podległego zespołu...