Praca: Specjalista ds. części zamiennych


Ogłoszenie numer: 10479363, z dnia 2025-11-26

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. części zamiennych

Miejsce pracy: Jaktorów

 

Opis stanowiska

  • Obsługa zgłoszeń klientów – telefonicznie i mailowo, w tym kontakt z centralą w języku angielskim.
  • Analiza i weryfikacja potrzeb klientów oraz proponowanie skutecznych rozwiązań.
  • Współpraca w zespole 3-osobowym oraz dbanie o terminową realizację zamówień.
  • Dokumentowanie kontaktów i koordynacja informacji między klientami a działami wewnętrznymi.

Wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia w technicznej obsłudze klienta.
  • Znajomość języka angielskiego w komunikacji pisemnej i ustnej (B1).
  • Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne.
  • Wiedza techniczna dotycząca wózków widłowych lub maszyn budowlanych.
  • Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office i telefoniczna komunikacja z klientem.
  • Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odporność na stres i dobra organizacja pracy.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo (min. 1,5 roku).
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz premia kwartalna.
  • Elastyczny system pracy hybrydowej (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie).
  • Profesjonalne szkolenia stanowiskowe i ogólnofirmowe.
  • Pakiet medyczny, stomatologiczny, ubezpieczenie na życie.
  • Karta lunchowa, program wellbeing, dofinansowanie szkoleń i studiów.
  • Dodatkowe benefity: sport, wolontariat, parking i inicjatywy integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Serwisu i Obsługi Reklamacji

Twoje Główne Obowiązki Przyjmowanie, rejestracja w systemie i wydawanie urządzeń do naprawy serwisowej. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w zakresie reklamacji i statusu napraw. Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi. Zarządzanie zwrotami – informowanie klientów oraz...

Doradca Serwisowy

Profesjonalna obsługa klientów i sprzedaż usług oraz części zamiennych. Doradztwo techniczne i prezentowanie optymalnych rozwiązań dla klientów. Wysoki poziom realizacji zleceń, dbanie o terminy i kosztorysy napraw. Budowanie trwałych relacji z klientami. Współpraca z zespołem...


Team Leader with German

Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...

Dyspozytor w Dziale Obsługi Robót

Będziesz odpowiadać za: sporządzanie wewnętrznych planów napraw głównych, produkcji i regeneracji, wystawianie i rejestrowanie zamówień wewnętrznych i zewnętrznych, rejestracja i obsługa zleceń w systemie oraz monitorowanie stanów magazynowych, wystawianie dokumentów obrotu...

Specjalista / Specjalistka ds. Elektrycznych i Automatyki

Twoje zadania na stanowisku: Planowanie, zlecanie i nadzorowanie prac utrzymania ruchu urządzeń AKP, automatyki i elektrycznych (eksploatacja, konserwacja, przeglądy, naprawy, remonty); Działania prewencyjne ograniczające awarie oraz analiza ich przyczyn i skutków; Koordynacja i kontrola...

Kierownik Sprzedaży (m/k)

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie analizy sprzedaż przełożonym (Dyrektor oraz Zastępca Dyrektora); Wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników; Tworzenie grafików pracy; Odpowiedzialność za pracę podległego zespołu...