Praca: Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Prawnych (Dział Rozwoju)


Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Prawnych (Dział Rozwoju)
Miejsce pracy: Gdańsk, Al. Grunwaldzka 411, Centrum Biznesowe Alchemia
Twoje zadania:
  • wykonywanie czynności administracyjno-biurowych - obsługa obiegu dokumentów działu w tym rejestracja i archiwizacja, skanowanie, drukowanie, prowadzenie rejestru dokumentów oraz przygotowywanie zestawień i raportów dla potrzeb działu;
  • współpraca wewnętrzna - bieżąca współpraca z innymi działami firmy w zakresie prawidłowej realizacji procesów;
  • obsługa procesów działu - przygotowywanie różnych dokumentów dotyczących obsługi procesów działu zgodnie ze wzorem lub wytycznymi;
  • badania DD - zlecanie i koordynowanie badań DD oraz nadzór nad ich prowadzeniem wraz z wstępną weryfikacja raportów z badań DD; raportowanie statusu i terminu zakończenia badania DD;
  • organizowanie i przeprowadzenia badań DD - pełny nadzór nad organizacją i przeprowadzeniem badań DD oraz przygotowaniem raportów z badań DD (np. umawianie spotkań, pozyskiwanie dokumentów i ich archiwizacja, prowadzenie korespondencji); wykonanie badania DD w zakresie korporacyjnym, prawa pracy i ograniczonym zakresie podatkowych; przygotowanie (redakcji i formatowanie) raportu z badania DD; raportowanie statusu badania DD;
  • ogólne wsparcie procesów działu poprzez analizę rożnego rodzaju zagadnień prawnych lub dokumentów wraz z przygotowaniem opinii;
  • prowadzenie ewidencji faktur i innych dokumentów działu zgodnie z wytycznymi;
  • utrzymywanie prawidłowych relacji z kontrahentami;
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika działu;
  • przygotowywanie dokumentów prawnych - sporządzanie i redagowanie projektów umów, aneksów, porozumień oraz innych dokumentów na podstawie obowiązujących wzorów i wewnętrznych procedur;
  • negocjacje kontraktowe - prowadzenie rozmów i uzgadnianie treści sporządzanych dokumentów prawnych wraz z obsługą ich zawarcia i archiwizacji;
  • realizacja i monitorowanie zobowiązań wynikających z zawartych dokumentów prawnych - realizacja i kontrola wykonania obowiązków wynikająca z zawartych dokumentów, sygnalizowanie ryzyk oraz proponowanie działań korygujących (np. zlecenia płatności, monitorowanie terminów).
Dodatkowa informacja
  • w procesie rekrutacji przewidziany jest test wiedzy i umiejętności.
Twoje doświadczenie i umiejętności:
  • minimum 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • wykształcenie wyższe (prawo lub administracja);
  • podstawowa wiedza z zakresu: kontraktów, prawa farmaceutycznego, prawa cywilnego, prawa pracy oraz prawa handlowego;
  • bardzo dobra znajomość MS Office.
Umiejętności miękkie:
  • odpowiedzialność;
  • dobra organizacja pracy;
  • umiejętność szybkiego uczenia się;
  • skuteczna komunikacja;
  • łatwość nawiązywania kontaktów;
  • umiejętność pracy w zespole i samodzielnie;
  • zaangażowanie;
  • umiejętność wyznaczania priorytetów.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B;
  • pracę w dynamicznie rozwijającym się dziale i możliwość zdobywania doświadczenia przy różnorodnych projektach;
  • benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie, dostęp do platformy językowej eTutor, atrakcyjny program poleceń pracowniczych;
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji zawodowych (szkolenia, udział w projektach);
  • komfortowe biuro w dogodnej lokalizacji.
Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją dla kandydatów na temat przetwarzania danych osobowych https://www.geminipolska.com.pl/klauzula-rekrutacja.
Gemini Polska sp. z o.o. wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 25125.
APLIKUJ TERAZ

Inspektor

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa oraz inspekcyjno-kontrolna; Praca związana z bezpośrednią obsługą interesantów; Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; Praca w godzinach od 8:00 do 16:00 od wtorku do piątku, w poniedziałek od 8:00 do 16:00 lub od 10:00 do 18:00;...

Specjalista ds. Prawnych w Dziale Prawnym

(1 etatu) Kopernik to zespół ludzi o zróżnicowanych pasjach i zainteresowaniach, otwartych, ciekawych świata i gotowych na niekonwencjonalne wyzwania. Dołącz do nas! Zakres obowiązków: Przygotowywanie umów cywilno-prawnych i porozumień, udział w ich negocjowaniu. Tworzenie...

Specjalista

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Budynek Urzędu Transportu Kolejowego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, skaner. Inne informacje: budynek jest klimatyzowany. Zagrożenie...


Doktor / Doktor Habilitowany

NASZE WYMAGANIA Stopień doktora / doktora habilitowanego z podanych dyscyplin: informatyka techniczna i telekomunikacja; ekonomia i finanse; nauki o bezpieczeństwie; nauki o polityce i administracji; nauki o zarządzaniu i jakości; pedagogika; psychologia; nauk medycznych i zdrowia lub stopień...

Pracownik Techniczny (k/m)

Zadania: Drobne prace modernizacyjne, naprawa usterek technicznych Usuwanie bieżących awarii Zgłaszanie awarii sprzętu do firm serwisujących Zapewnienie technicznej obsługi sal konferencyjnych Wymagania: Wykształcenie techniczne Mile widziane uprawnienia SEP do 1kV Umiejętność pracy w...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoim zadaniem będzie : obsługa pacjentów, zarówno telefoniczna, jak i osobista, zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, obsługa programu do rejestracji pacjentów oraz archiwizacja dokumentacji medycznej. Warunki współpracy: pełen etat umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt mile...

Kierownik ds. Nadzoru Budowlanego

prowadzenie prac budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i wytycznymi technicznymi koordynowanie podwykonawców oraz nadzorowanie zespołów wykonawczych opracowywanie harmonogramów oraz nadzór nad ich realizacją kontrolowanie jakości robót, przestrzegania norm i terminowości...