Praca: Manager Optymalizacji Procesów


Media Expert to:
  • Lider branży elektromarketów w Polsce (mamy ich ponad 600)
  • Najlepszy omnichannel w Polsce
  • 3 sklepy internetowe - ponad 20 milionów Klientów rocznie
  • Zautomatyzowana i nowoczesna logistyka (6 Centrów Dystrybucji w Łodzi i ok. 30 centrów przeładunkowych)
  • Ponad 13 000 pracowników
Dołącz do nas jako:
Manager Optymalizacji Procesów
Miejsce pracy: Łódź
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Analiza i doskonalenie procesów operacyjnych w obszarze przyjęć, weryfikacji, kompletacji i wydań, ukierunkowana na zwiększenie wydajności oraz redukcję kosztów.
  • Identyfikacja źródeł błędów operacyjnych, przygotowywanie rekomendacji oraz wdrażanie działań usprawniających.
  • Zarządzanie oraz skuteczne wdrażanie zmian w procesach operacyjnych.
  • Identyfikacja wąskich gardeł, optymalizacja kosztów procesowych oraz skracanie czasu obsługi.
  • Definiowanie i wdrażanie KPI umożliwiających pomiar efektywności procesów oraz wskazanie obszarów wymagających optymalizacji.
  • Raportowanie postępów wdrażanych zmian, analiza KPI oraz identyfikacja możliwości dalszej poprawy wskaźników.
  • Analiza, rekomendowanie, wdrażanie oraz rozwój rozwiązań technologicznych wspierających podległe procesy operacyjne.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
  • Masz wykształcenie wyższe oraz minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Posiadasz co najmniej 7lat doświadczenia w procesach logistycznych.
  • Potrafisz analizować procesy i rekomendować skuteczne usprawnienia.
  • Masz doświadczenie we wdrażaniu zmian w procesach i zarządzaniu zespołem.
  • Znasz metody optymalizacji procesów, umiesz je mapować i projektować.
  • Posiadasz wysokie kompetencje analityczne i dobrą znajomość Excela.
  • Wyróżniają Cię silne zdolności komunikacyjne i konsekwencja w działaniu.
  • Mile widziane jest doświadczenie zdobyte w środowisku produkcyjnym, szczególnie w obszarze zarządzania procesami, pracy z KPI oraz eliminacji „wąskich gardeł”.
  • Masz doświadczenie w samodzielnym projektowaniu i wdrażaniu KPI oraz ich systematycznym monitoringu.
  • Jesteś nastawiony/a na odpowiedzialność za proces – potrafisz pracować nad rozwiązaniami, które sama/sam stworzyłeś, budując środowisko nastawione na efektywność, standaryzację i stały pomiar wyników.
Od nas otrzymasz:
  • Prywatną opiekę medyczną z dofinansowaniem
  • Kartę sportową z dofinansowaniem
  • Ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Zniżki na zakupy w Media Expert
  • Program Poleceń Pracowniczych
  • Bony świąteczne
  • Wsparcie Fundacji Mediaexpert „Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich
  • Baby Expert - wyprawkę dla Twojego nowo narodzonego dziecka
APLIKUJ TERAZ

Manager Operacyjny / Facility Manager

Kluczowe Obowiązki Kompleksowy nadzór nad funkcjonowaniem obiektu i podległymi działami (technicznym, administracyjnym, sprzątania). Zarządzanie infrastrukturą, w tym koordynacja prac serwisowych, remontów i podwykonawców. Pełna odpowiedzialność za flotę samochodową (stan techniczny,...

Manager Operacyjny

Opis stanowiska zarządzanie zespołem liderów zmian i wspieranie ich w codziennym prowadzeniu operacji koordynowanie pracy zespołów podczas zmian i reagowanie na bieżące wyzwania analizowanie wyników operacyjnych i wdrażanie działań usprawniających współpraca z zespołami wsparcia,...

Koordynator Zarządzania Operacjami

Opis stanowiska nadzorowanie pracy managerów obszarów i wspieranie ich w realizacji celów operacyjnych organizowanie pracy zmian i dbanie o płynność procesów monitorowanie wskaźników efektywności oraz planowanie działań optymalizacyjnych współdziałanie z działami odpowiedzialnymi za...


Team Leader with German

Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...

Dyspozytor w Dziale Obsługi Robót

Będziesz odpowiadać za: sporządzanie wewnętrznych planów napraw głównych, produkcji i regeneracji, wystawianie i rejestrowanie zamówień wewnętrznych i zewnętrznych, rejestracja i obsługa zleceń w systemie oraz monitorowanie stanów magazynowych, wystawianie dokumentów obrotu...

Specjalista / Specjalistka ds. Elektrycznych i Automatyki

Twoje zadania na stanowisku: Planowanie, zlecanie i nadzorowanie prac utrzymania ruchu urządzeń AKP, automatyki i elektrycznych (eksploatacja, konserwacja, przeglądy, naprawy, remonty); Działania prewencyjne ograniczające awarie oraz analiza ich przyczyn i skutków; Koordynacja i kontrola...

Kierownik Sprzedaży (m/k)

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie analizy sprzedaż przełożonym (Dyrektor oraz Zastępca Dyrektora); Wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników; Tworzenie grafików pracy; Odpowiedzialność za pracę podległego zespołu...