Praca: Kierownik referatu gospodarki komunalnej,mieszkaniowej i nieruchomości


Urząd Miejski w Białej Piskiej
Kierownik referatu gospodarki komunalnej,mieszkaniowej i nieruchomości
Miejsce pracy: Biała Piska
Numer: StPr/25/0466
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie spraw związanych z lokalami mieszkalnymi, użykowycmi i socjalnymi; współpraca ze Społeczną Komisją Mieszkaniową; przygotowywanie wniosków w sprawie wysokości stawek czynszu; nadzór nad: najmem lokali, dzierżawą nieruchomości gminnych, wspólnotami mieszkaniowymi, naliczaniem czynszów i innych opłat, monitorowaniem zaległości i windykacji dot. najmu, dzierżaw i innych, oświetleniem ulicznym, remontami budynków gminnych, przeglądami konstrukcyjno-budowlanymi, sanitarnymi i elektrycznymi budynków gminnych, organizacją prac ekipy remontowej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: dobra organizacja pracy
Uprawnienia: zdolność do analitycznego i kreatywnego myślenia
Uprawnienia: obsługa biura, urządzeń biurowych, programów biurowych
Uprawnienia: Biegła znajomość komputera (Word, Exel, Internet)


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : dyspozycyjność, systematyczność, rzetelność[Inne] : Wykazuje się znajomością aktów prawnych z zakresu ustaw o: gospodarce nieruchomościami, planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, dostępie do informacji publicznej, samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, finansach publicznych i Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ich właściwej interpretacji i stosowania.

Miejsce pracy:

Biała Piska


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 040 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piszu

APLIKUJ TERAZ

Koordynator ds. postępowań przetargowych

organizowanie i prowadzenie procedur zamówień publicznych, nadzór nad prawidłowością dokumentacji i zgodnością z ustawą Pzp, przygotowywanie analiz, raportów oraz sprawozdań, współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie planowania zakupów, prowadzenie korespondencji z...

Kierownik gminnego ośrodka pomocy społecznej

Kierowanie i nadzór nad pracą GOPS w Łącku, zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji zadań określonej ustawą o pomocy społecznej oraz innymi przepisami, wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu działania jednostki, nadzór nad prowadzeniem postępowań administracyjnych oraz...

Kierownik samodzielnego gminnego zakładu opieki zdrowotnej

Zarządzanie działalnością i mieniem: bieżący nadzór i zarządzanie powierzonym mieniem, w tym nadzór nad nieruchomościami i dbanie o czystość i estetykę budynków.Zarządzanie finansami i kosztami: analizowanie kosztów działalności poszczególnych komórek i eliminowanie zbędnych...


Specjalista ds. Analiz Logistycznych

Praca Stacjonarna lub Hybrydowa / Umowa o Pracę Do Twoich zadań będzie należeć: Tworzenie zapytań i procedur SQL w celu zapewnienia szybkiego i efektywnego dostępu do kluczowych informacji biznesowych Przygotowywanie raportów oraz zestawień wspierających proces podejmowania decyzji w...

Praktykant / Praktykantka w zespole prawnym

Jakie zadania na Ciebie czekają: przygotowywanie researchu prawnego w tematach takich jak: rynek zdrowia, nowości związane z systemem ochrony zdrowia i e-zdrowia, czy też wyszukiwanie potrzebnych informacji prawnych, przejrzenie orzecznictw i komentarzy w danym kontekście podczas pracy nad...

Koordynator Techniczny

Twój zakres obowiązków: Nadzór nad prawidłową, bieżącą eksploatacją obiektu; Nadzór nad pracą serwisów zewnętrznych oraz realizacja PPM; Planowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości; Usuwanie bieżących usterek i awarii; Współpraca z podwykonawcami;...

Pracownik Działu Mięso (rozbieracz / wykrawacz)

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rozbiór i trybowanie mięsa, przygotowanie wyrobów mięsnych do wędzenia, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach. Poszukujemy Osób: komunikatywnych...