Praca: Kierownik zespołu rodzinnej pieczy zastępczej


Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sztumie
Kierownik zespołu rodzinnej pieczy zastępczej
Miejsce pracy: Sztum
Numer: StPr/25/0479
OBOWIĄZKI:
Kierowanie i nadzór nad pracami Zespołu ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej.Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w Zespole.Przygotowywanie dla Dyrektora sprawozdań i zestawień statystycznych z zakresu działań Zespołu.Organizowanie doskonalenia zawodowego pracowników.Dokonywanie okresowych ocen pracowników Zespołu.Realizowanie postanowień sądowych w sprawie umieszczeń dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej.Przygotowywanie projektów procedur dotyczących organizacji rodzinnej pieczy zastępczej oraz nadzór nad ich aktualizacją i stosowaniem. Prowadzenie spraw dotyczących naboru i kwalifikacji kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej niezawodowej, zawodowej, prowadzących rodzinny dom dziecka oraz dyrektorów placówek opiekuńczo – wychowawczych typu rodzinnego.Organizowanie szkoleń.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: komunikatywność i wysoka kultura osobista
Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B
Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe na kierunku: psychologia, pedagogika, praca socjalna, socjologia, nauki o rodzinie lub dowolnym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu: pedagogiki, psychologii, nauk o rodzinie lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki, arządzanie zasobami ludzkimi.Trzyletni staż pracy w instytucjach wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej lub pomocy społecznej.

Miejsce pracy:

Sztum


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu

APLIKUJ TERAZ

Kierownik zespołu organizacyjnego

1. kierowanie i nadzór nad pracami zespołu organizacyjnego; 2.zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania zespołu;3.prowadzenie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań zespołu organizacyjnego;4.obsługa administracyjna - administrowanie obiektami zarządzanymi przez Centrum,...

Koordynator / Koordynatorka Klubu Fitness

Koordynowanie codziennej pracy klubu sportowego oraz dbałość o jego prawidłowe funkcjonowanie. Układanie i aktualizacja grafiku zajęć oraz współpraca z trenerami i instruktorami. Przygotowywanie raportów dotyczących działalności obiektu. Nadzór nad sprzętem i wyposażeniem oraz...

Menedżer Obiektu

Opis stanowiska Nadzór nad wszystkimi działami i pracownikami (sprzątanie, administracja, dział techniczny, firmy zewnętrzne; analiza grafików, weryfikacja godzin pracy, odbijanie kart, prowadzenie odpraw oraz nadzór nad realizacją zadań przez pracowników). Zarządzanie infrastrukturą i...


Specjalista ds. Analiz Logistycznych

Praca Stacjonarna lub Hybrydowa / Umowa o Pracę Do Twoich zadań będzie należeć: Tworzenie zapytań i procedur SQL w celu zapewnienia szybkiego i efektywnego dostępu do kluczowych informacji biznesowych Przygotowywanie raportów oraz zestawień wspierających proces podejmowania decyzji w...

Praktykant / Praktykantka w zespole prawnym

Jakie zadania na Ciebie czekają: przygotowywanie researchu prawnego w tematach takich jak: rynek zdrowia, nowości związane z systemem ochrony zdrowia i e-zdrowia, czy też wyszukiwanie potrzebnych informacji prawnych, przejrzenie orzecznictw i komentarzy w danym kontekście podczas pracy nad...

Koordynator Techniczny

Twój zakres obowiązków: Nadzór nad prawidłową, bieżącą eksploatacją obiektu; Nadzór nad pracą serwisów zewnętrznych oraz realizacja PPM; Planowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości; Usuwanie bieżących usterek i awarii; Współpraca z podwykonawcami;...

Pracownik Działu Mięso (rozbieracz / wykrawacz)

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rozbiór i trybowanie mięsa, przygotowanie wyrobów mięsnych do wędzenia, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach. Poszukujemy Osób: komunikatywnych...