Praca: Kierownik gminnego ośrodka pomocy społecznej


Urząd Gminy w Łącku
Kierownik gminnego ośrodka pomocy społecznej
Miejsce pracy: Łąck
Numer: StPr/25/0878
OBOWIĄZKI:
Kierowanie i nadzór nad pracą GOPS w Łącku, zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji zadań określonej ustawą o pomocy społecznej oraz innymi przepisami, wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu działania jednostki, nadzór nad prowadzeniem postępowań administracyjnych oraz dokumentacji w zakresie świadczeń realizowanych przez GOPS, sporządzanie sprawozdawczości, współpraca z instytucjami rządowymi, samorządowymi, organizacjami społecznymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań pomocy społecznej, przygotowywanie projektów aktów prawnych, rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji, zarządzanie składnicą akt GOPS, przygotowywanie projektu budżetu jednostki, przestrzeganie dyscypliny budżetowej, wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta, Zastępcę oraz Sekretarza Gminy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość obsługi komputera i Internetu
Uprawnienia: prawo jazdy kat B
Uprawnienia: analiza dokumentów i pisanie wniosków


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : znajomość specyfiki pracy w jednostkach pomocy społecznej[Umiejętność 1] : szkolenia z zakresu specjalistycznych działań i problematyki społecznej w tym praca z rodzinami w zakresie przeciwdziałania przemocy[Inne] : Specjalizacja w zakresie organizacji pomocy zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej. Znajomość aktów prawnych dotyczących funkcjonowania GOPS u i samorządu gminy. Obywatelstwo polskie i pełna zdolność do wykonywania swoich obowiązków.

Miejsce pracy:

Łąck


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

APLIKUJ TERAZ

Koordynator ds. postępowań przetargowych

organizowanie i prowadzenie procedur zamówień publicznych, nadzór nad prawidłowością dokumentacji i zgodnością z ustawą Pzp, przygotowywanie analiz, raportów oraz sprawozdań, współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie planowania zakupów, prowadzenie korespondencji z...

Kierownik samodzielnego gminnego zakładu opieki zdrowotnej

Zarządzanie działalnością i mieniem: bieżący nadzór i zarządzanie powierzonym mieniem, w tym nadzór nad nieruchomościami i dbanie o czystość i estetykę budynków.Zarządzanie finansami i kosztami: analizowanie kosztów działalności poszczególnych komórek i eliminowanie zbędnych...

Kierownik referatu zarządzania kryzysowego

Kierowanie pracą Referatu Zarządzania Kryzysowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, poleceniami Starosty i wytycznymi Rady Powiatu.Szczegółowy zakres obowiązków dostępny pod...


Specjalista ds. Analiz Logistycznych

Praca Stacjonarna lub Hybrydowa / Umowa o Pracę Do Twoich zadań będzie należeć: Tworzenie zapytań i procedur SQL w celu zapewnienia szybkiego i efektywnego dostępu do kluczowych informacji biznesowych Przygotowywanie raportów oraz zestawień wspierających proces podejmowania decyzji w...

Praktykant / Praktykantka w zespole prawnym

Jakie zadania na Ciebie czekają: przygotowywanie researchu prawnego w tematach takich jak: rynek zdrowia, nowości związane z systemem ochrony zdrowia i e-zdrowia, czy też wyszukiwanie potrzebnych informacji prawnych, przejrzenie orzecznictw i komentarzy w danym kontekście podczas pracy nad...

Koordynator Techniczny

Twój zakres obowiązków: Nadzór nad prawidłową, bieżącą eksploatacją obiektu; Nadzór nad pracą serwisów zewnętrznych oraz realizacja PPM; Planowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości; Usuwanie bieżących usterek i awarii; Współpraca z podwykonawcami;...

Pracownik Działu Mięso (rozbieracz / wykrawacz)

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rozbiór i trybowanie mięsa, przygotowanie wyrobów mięsnych do wędzenia, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach. Poszukujemy Osób: komunikatywnych...