Pakowacz słodyczy
Pakowanie słodyczy w kartoniki, zamykanie kartoników, wkładanie kartoników w pudełka zbiorcze, naklejanie etykiet na opakowania Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: wymagana aktualna książeczka sanepidowska,godz. 6-14
Pakowacz ręczny
sortowanie, pakowanie, segregacja, ważenie owoców, organizacja własnego stanowiska pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole Wymagania inne:
Pakowacz
•obsługa terminali maszyn ważąco-etykietujących•wkładanie opakowań jednostkowych do opakowań zbiorczy wg. specyfikacji•nadzór nad prawidłowym procesem etykietowania •prowadzenie zeszytów kontroli•przeprowadzanie testów detekcji, nadzór nad prawidłowym stanem technicznym...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...