Agent Nieruchomości
Podział czasu pracy: 50% Praca w biurze 50% Spotkania z klientami Jeżeli jesteś osobą, która: Interesuje się rynkiem nieruchomości oraz zagadnieniami finansowymi Potrafi efektywnie realizować swoje plany życiowe Ma zdolność do ustalania priorytetów i szeregowania zadań Posiada...
Agent Nieruchomości
Podział czasu pracy: 50% Praca w biurze 50% Spotkania z klientami Jeżeli jesteś osobą, która: Interesuje się rynkiem nieruchomości oraz zagadnieniami finansowymi Potrafi efektywnie realizować swoje plany życiowe Ma zdolność do ustalania priorytetów i szeregowania zadań Posiada...
Agent Nieruchomości
Podział czasu pracy: 50% Praca w biurze 50% Spotkania z klientami Jeżeli jesteś osobą, która: Interesuje się rynkiem nieruchomości oraz zagadnieniami finansowymi Potrafi efektywnie realizować swoje plany życiowe Ma zdolność do ustalania priorytetów i szeregowania zadań Posiada...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...