Kontroler jakości w firmie produkcyjnej
Twoje zadania: analizowanie wymagań jakościowych dla produktu i procesu; prowadzenie zestawień wyników analiz jakościowych oraz opracowywanie statystyk i raportów jakościowych; bieżące analizowanie błędów i rozwiązywanie pojawiających się problemów jakościowych, ustalanie...
Kontroler Jakości
Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej Umiejętność posługiwania się suwmiarką (możliwość przyuczenia) Znajomość MS Office, w szczególności Excel (możliwość przyuczenia) Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań Mile widziana...
Kontroler Jakości
Twój zakres obowiązków Odbiory elementów konstrukcji spawanych Przegląd dokumentacji technicznej Kontrola prac spawalniczych Pomiary geometryczne detali Wypełnianie protokołów pomiarowych oraz opracowywanie dokumentacji jakościowej Rozwiązywanie bieżących problemów Uczestnictwo i...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...