Praca: Menedżer Przychodni Specjalistycznej


Poszukujemy:
Menedżer Przychodni Specjalistycznej
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Przychodni Specjalistycznej – w ramach Przychodni funkcjonuje 16 Poradni Specjalistycznych i Poradnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej
  • zarządzanie operacyjne Przychodnią
  • tworzenie i odpowiedzialność za realizację budżetu przychodowego-kosztowego
    - optymalizacja kosztów w zakresie realizowanych usług
  • sporządzanie raportów i analiz z działalności podległego obszaru biznesu
  • angażowanie się w projekty mające na celu rozwój placówki
  • stałe monitorowanie i podnoszenie satysfakcji obecnych pacjentów oraz aktywne działania mające na celu zwiększanie zasięgu dotarcia do nowych
  • zapewnienie dostępności usług oraz ciągłości procesu obsługi pacjenta poprzez kierowanie, planowanie i organizowanie pracy podległego personelu
  • odpowiedzialność za organizację pracy przychodni, zgodnie ze standardami i procedurami SPSK
  • nadzór i odpowiedzialność za wysoką jakość udzielanych świadczeń
  • bieżąca, ścisła współpraca z kierownikami innych oddziałów i działów Szpitala
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe
  • wiedza i umiejętności praktyczne w zakresie administrowania udzielaniem świadczeń medycznych
  • min 3-letnie doświadczenie na stanowisku menedżerskim w placówkach medycznych – doświadczenie w zewnętrznym zarządzaniu biznesem medycznym
  • umiejętność pracy na wskaźnikach i analizach danych
  • umiejętność analizy rynku i poszukiwania kierunków rozwoju placówki
  • znajomość rynku usług medycznych, w tym przede wszystkim usług finansowanych przez NFZ
  • umiejętność wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji,
  • doświadczenie biznesowe i umiejętność przeprowadzania analiz biznesowych i benchmarkowych
  • umiejętność podejmowania decyzji i wdrażania zmian w szybko zmieniającym się otoczeniu
  • umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu
  • samodzielność, zaangażowanie i proaktywność
  • umiejętności interpersonalne
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie
  • atrakcyjny system wynagradzania – wysoka podstawa wynagrodzenia + premiowanie od efektu
  • dużą samodzielność w działaniu
  • wsparcie zespołu
  • możliwość realnego wpływu na rozwój placówki
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Kierownik Centrum Medycznego

Zakres obowiązków zarządzanie placówką medyczną we Wrocławiu, dbałość o dostarczenie pacjentom dostępu do usług medycznych na najwyższym poziomie, rozwój i realizacja projektów usług komercyjnych, rozwój placówki i zwiększanie zasięgu dotarcia do nowych pacjentów, zarządzanie...

Koordynator ds. struktur terenowych

Twoje zadania: Koordynacja operacji klinicznych: Nadzór nad codzienną działalnością placówek w terenie, w tym zapewnienie wysokiej jakości usług. Zarządzanie zasobami: Optymalizacja wykorzystania zasobów klinik, w tym sprzętu, materiałów oraz personelu, w celu zapewnienia efektywnego...

Kierownik Centrum Stomatologicznego

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: zarządzanie zespołem pracowników – lekarzy, asystentek, higienistek, recepcjonistek, techników radiologów motywowanie i rozwój zespołu oraz rekrutacja budowa pozytywnej kultury organizacyjnej pełna odpowiedzialność za...


Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...

Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...

Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...

Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...