Kierownik Produkcji
Opis stanowiska: Nadzorowanie procesu produkcji. Kontrola stanów magazynowych pod względem zapewnienia materiału do produkcji. Nadzorowanie sprawności linii produkcyjnych. Kontrola jakości wykonanego prefabrykatu pod względem zgodności z dokumentacją techniczną. Organizowanie, wprowadzanie...
Kierownik produkcji
Szef produkcji ze znajomością technologii mięsa będzie odpowiedzialny za produkcję, system HACCP oraz zamówienia,zarządzanie zespołem pracowników produkcyjnych, delegowanie obowiązków,nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów produkcyjnych,stosowanie zasad GMP, GHP i BHP. Wymagania...
Kierownik ds. produkcji
Kontakt z oddziałem w Indiach, wdrażanie linii SMT, nadzór nad produkcją Wymagania inne: mile widziana znajomość języka angielskiego i jężyka Tamil
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...