Specjalista
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa, Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, Praca przy oświetleniu mieszanym, Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Komendy Stołecznej Policji:...
Główny specjalista
Warunki pracy Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie wymagająca wysiłku statycznego. Duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych. Praca przy komputerze w pozycji siedzącej. Użytkowanie sprzętu biurowego. Stanowisko pracy wymaga...
Starszy specjalista
Warunki pracy Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich, bardzo ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich, konieczna asysta...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...