Specjalista ds. Harmonogramowania Projektów Budowlanych (Primavera P6, MS Project)
Opis stanowiska: Zarządzanie harmonogramami projektów, monitorowanie zasobów i budżetu, Wykrywanie potencjalnych ryzyk i przeszkód, Nadzór nad terminowością kontraktów, Raportowanie postępów, Współpraca z różnymi działami projektu, Generowanie analiz i zestawień, Udział w naradach...
Specjalista ds. Harmonogramowania Projektów Budowlanych (Primavera P6, MS Project)
Opis stanowiska: Zarządzanie harmonogramami projektów, monitorowanie zasobów i budżetu, Wykrywanie potencjalnych ryzyk i przeszkód, Nadzór nad terminowością kontraktów, Raportowanie postępów, Współpraca z różnymi działami projektu, Generowanie analiz i zestawień, Udział w naradach...
Specjalista ds. Harmonogramowania Projektów Budowlanych (Primavera P6, MS Project)
Opis stanowiska: Zarządzanie harmonogramami projektów, monitorowanie zasobów i budżetu, Wykrywanie potencjalnych ryzyk i przeszkód, Nadzór nad terminowością kontraktów, Raportowanie postępów, Współpraca z różnymi działami projektu, Generowanie analiz i zestawień, Udział w naradach...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...