Praca: Kierownik oddziału


Archiwum Państwowe w Warszawie
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Pułtusk
Ogłoszenie o naborze Nr 142293

Warunki pracy

Praca biurowa, stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Budynek nie jest dostosowany
dla potrzeb osób niepełnosprawnych, w budynku brak wind, dostęp do pięter wyłącznie wąskimi schodami. Stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku. Kontakt z kurzem mogący powodować alergie.


 


 


 

Zakres zadań

  • Kieruje i organizuje pracę komórki organizacyjnej
  • Administruje zajmowanym obiektem Oddziału w zakresie stanu technicznego, zabezpieczenia antywłamaniowego, ppoż, bhp
  • Opracowuje plany i sprawozdania z działalności komórki organizacyjnej oraz ustala plany działań pracowników i kontroluje ich wykonanie
  • Wydaje zgody na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej oraz nadzoruje działalność kontrolną oddziału, w tym terminy wykonywanych kontroli, sprawdza protokoły kontroli, ekspertyzy i zalecenia pokontrolne, nadzoruje terminy wykonania zaleceń pokontrolnych, zgłasza propozycje jednostek organizacyjnych, w których mogą być wytwarzane materiały archiwalne
  • Inicjuje i uczestniczy w przedsięwzięciach popularyzatorskich i edukacyjnych
  • Kieruje działaniami związanymi z tworzeniem ewidencji zasobu oraz jego opracowaniem
  • Nadzoruje i uczestniczy w procesie zgodnego z prawem udostępniania materiałów archiwalnych poprzez wydawanie wierzytelnych kopii, odpisów i wypisów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie obsługi pakietów biurowych
  • Komunikatywność
  • Odporność na stres
  • Umiejętność kierowania zespołem
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość jęz. rosyjskiego oraz jęz. angielskiego w stopniu bardzo dobrym
APLIKUJ TERAZ


Specjalista ds. szkoleń BHP

Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało: nadzór nad szkoleniami stacjonarnymi od strony logistycznej (kontakt z klientami, ustalanie grup szkoleniowych, organizacja sali, cateringu, współpraca z wykładowcami, przygotowanie materiałów szkoleniowych, hospitacja szkoleń, wystawianie...

Inwentaryzator

Inwentaryzacje są przeprowadzane na terenie Polski Opis stanowiska: Praca przy inwentaryzacjach w sklepach detalicznych na terenie całej Polski Liczenie towarów za pomocą skanera Oferujemy: 35 zł brutto za godzinę + dieta 45 zł (za każdy przepracowany dzień) Transport do miejsca pracy na...

Inwentaryzator

Inwentaryzacje są przeprowadzane na całym terenie Niemiec Nie wymagamy doświadczenia ani znajomości języka obcego! Opis stanowiska skanowanie i liczenie towaru w sklepach za pomocą nowoczesnych skanerów zliczanie produktów na półkach sklepowych Oferujemy: Niemiecka umowa 12,50 euro...

Kontroler finansowy

Twoje obowiązki: Analiza danych finansowych jednostki lokalnej z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi analitycznych Optymalizacja i automatyzacja procesów raportowania finansowego oraz kalkulacji kosztów Udział w zamknięciach miesięcznych, prognozowaniu oraz budżetowaniu, z naciskiem na...