Technik Farmaceutyczny
Co możemy zaoferować? Szkolenia prowadzone w miejscu pracy przez Trenera Wewnętrznego Codzienne wsparcie Głównego Farmaceuty Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Premię za polecanie pracownika Atmosferę opartą na współpracy Wsparcie Pracowników Centrali Benefity Pakiet...
Technik Farmaceutyczny
Co możemy zaoferować? Szkolenia prowadzone w miejscu pracy przez Trenera Wewnętrznego Codzienne wsparcie Głównego Farmaceuty Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Premię za polecanie pracownika Atmosferę opartą na współpracy Wsparcie Pracowników Centrali Benefity Pakiet...
Technik Farmaceutyczny
Co możemy zaoferować? Szkolenia prowadzone w miejscu pracy przez Trenera Wewnętrznego Codzienne wsparcie Głównego Farmaceuty Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Premię za polecanie pracownika Atmosferę opartą na współpracy Wsparcie Pracowników Centrali Benefity Pakiet...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...