Pracownik księgowości i rozliczeń
praca dwuzmianowa odbieranie/wysyłanie rozliczeń elektronicznych wystawianie faktur prowadzenie rozliczeń wykształcenie wyższe praca w systemie dwuzmianowym umiejętność pracy w zespole samodzielność oraz dobra organizacja pracy zapewniającej realizację powierzonych zadań wysoki...
Specjalista ds. księgowości
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Wystawianie faktur sprzedaży Księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży oraz sprawdzanie ich poprawności i kompletności Księgowanie wyciągów bankowych Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i księgowym Rozliczanie RMK...
Specjalista ds. Księgowości
Zakres obowiązków: Nadzorowanie obiegu dokumentów księgowych oraz ich prawidłowa weryfikacja. Organizacja obrotu gotówkowego i obsługa kasowa. Bieżąca kontrola, weryfikacja i księgowanie faktur. Uzgadnianie sald z kontrahentami, fakturowanie oraz wystawianie różnego rodzaju not....
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...