Praca: Specjalista


Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 142448

Warunki pracy

Stałe stanowisko pracy usytuowane na parterze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim (brak wind, brak podjazdów).
Praca w pomieszczeniach przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego.


- praca jednozmianowa,


- ośmiogodzinny system pracy,


- praca administracyjno-biurowa,


- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Zakres zadań

  • prowadzi księgi ewidencji ilościowej i wartościowej majątku w celu sprawdzenia zgodności stanu faktycznego ze stanem ewidencyjnym,
  • uzgadnia stany ewidencyjne składników majątku pozostającego na stanie KMP w Rzeszowie celem porównania z ewidencją w systemie SWOP,
  • realizuje zaopatrzenie KMP w Rzeszowie oraz jednostek podległych w sprzęt kwaterunkowy w celu zapewnienia warunków do funkcjonowania jednostki,
  • dokonuje okresowych rozliczeń rzemieślników z zakupionych lub wydanych z magazynu materiałów w celu bieżącej kontroli pobranych i wykorzystanych materiałów,
  • prowadzi rejestr faktur za holowanie, parkowanie pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych w celu poprawnej realizacji zawartych w tym zakresie umów,
  • sporządza wnioski na zakup materiałów remontowo-budowlanych w celu wydatkowania środków finansowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
  • koordynuje czynności związane z bieżącym utrzymaniem sprawności technicznej budynków i obiektów w celu zapewnienia poprawnego ich funkcjonowania.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy w administracji publicznej
  • umiejętność interpretacji przepisów i ich stosowanie w praktyce,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
  • łatwość komunikacji,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • umiejętność posługiwania się arkuszem kalkulacyjnym MS Excel oraz edytorem tekstu Word,
  • umiejętność redagowania pism,
  • znajomość Ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość Ustawy o Policji,
  • znajomość Ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość Ustawy o rachunkowości,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • ważne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,poufne lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe w pracy w komórkach realizujących zadania w zakresie gospodarki składnikami majątkowymi.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. ewidencji i świadczeń w dziale ewidencji i świadczeń

szczegóły oferty:https://mup.olsztyn.ibip.pl/public/getFile?id=1036645Zadania wykonywane na stanowisku:1. Obsługa bezrobotnych z prawem, bez prawa do zasiłku oraz poszukujących pracy: - wydawanie decyzji o nabyciu bądź utracie statusu bezrobotnego oraz prawa do świadczeń z tytułu...

Specjalista administracji publicznej

Nauka:-archiwizowania dokumentów,- obsługi urządzeń biurowych,- sporządzania dokumentacji kancelaryjno-biurowych,- przygotowania terminarza spotkań,- przyjmowania interesantów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Fundusz Pracy

Starszy inspektor

Warunki pracy praca biurowa w siedzibie urzędu, praca w systemie podstawowym, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dobowego czasu pracy, praca na I piętrze, parking przed siedzibą urzędu, podjazd dla wózków inwalidzkich do siedziby urzędu, toaleta dostosowana dla osób...


Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...

Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...

Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...

Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...