Mobilny Ekspert Majątkowy
Wykonywanie oględzin uszkodzonych zabudowań i upraw wraz ze sporządzeniem opisu szkody i dokumentacji fotograficznej Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji kosztów likwidacji szkody Przestrzeganie standardów i procedur w...
Mobilny Ekspert Majątkowy
Wykonywanie oględzin Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości Optymalizacja kosztów obsługi szkody Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta Wiedza z zakresu techniki oraz...
Mobilny Ekspert Majątkowy
Wykonywanie oględzin w terenie Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości Optymalizacja kosztów obsługi szkody Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta Znajomość zagadnień...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...