Specjalista ds. katastru
wykonywanie prac kameralnych związanych z ewidencją gruntów i budynków, dbanie o terminową realizację zadań, współpraca z zespołami i bieżące wspieranie procesów projektowych, praca w delegacji w ograniczonym zakresie. wykształcenia średniego lub wyższego kierunkowego (geodezja) lub...
Specjalista ds. katastru
wykonywanie prac kameralnych związanych z ewidencją gruntów i budynków, dbanie o terminową realizację zadań, współpraca z zespołami i bieżące wspieranie procesów projektowych, praca w delegacji w ograniczonym zakresie. wykształcenia średniego lub wyższego kierunkowego (geodezja) lub...
Specjalista
Warunki pracy Praca biurowa z wykorzystaniem monitora ekranowego. Szczegółowe informacje nt. otoczenia i warunków pracy dla osób ze szczególnymi potrzebami opisaliśmy w punkcie dotyczącym dostępności. Zakres zadań realizuje zadania z zakresu ewidencji zbiorów i usług danych...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...