Pracownik logistyki odzieżowej
Jakie będą Twoje zadania? Lokalizacja i komisjonowanie towarów (ubrania, akcesoria, buty) przy użyciu skanera ręcznego. Wykonywanie różnorodnych prac magazynowych. Czego oczekujemy? Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym. Zaangażowanie i punktualność. Preferowane doświadczenie w...
Pracownik Działu Dostaw
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami klientów. Dbanie o zgodność jakościową oraz ilościową towaru z zamówieniem. Odpowiednie pakowanie towarów. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Nasze...
Pracownik Działu Dostaw
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami klientów. Dbanie o zgodność jakościową oraz ilościową towaru z zamówieniem. Odpowiednie pakowanie towarów. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Nasze...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...