Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Prowadzenie procesów rekrutacji, aktywne działania sourcingowe z wykorzystaniem wszystkich możliwych kanałów, monitorowanie i selekcja CV kandydatów, redagowanie i aktualizacja ogłoszeń rekrutacyjnych, czynności administracyjne związane z nowo zatrudnionymi osobami, podstawowa...
Specjalista do spraw rekrutacji
Rekrutacja i nadzór nad przebiegiem pracy pracowników; przygotowywanie dokumentów dotyczących umów i kwestionariuszy osobowych dla pracowników; odbiór pracowników z miejsc wskazanych przez pracodawcę, obsługa biura w zakresie specjalisty do spraw rekrutacji. Wymagania konieczne:...
Specjalista ds. rekrutacji
- Wsparcie przedsprzedażowe, - Badanie rynku, - Pozyskiwanie i selekcja kandydatów za pośrednictwem różnych kanałów i przy użyciu różnych narzędzi;- Weryfikacja profili kandydatów na różne stanowiska związane z branżą IT,- Przeprowadzanie rekrutacyjnej rozmowy kwalifikacyjnej,-...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...