Administrator terenowy wspólnot mieszkaniowych
- obsługa korespondencji, poszukiwanie wykonawców robót budowlanych;- prowadzenie dokumentacji technicznej wspólnot mieszkaniowych; Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Administrator nieruchomości
Obsługa sprzętu biurowego, odbieranie telefonu, kontakt z petentami, administrowanie osiedla, nadzorowanie służb sprzątających tereny, współpraca ze służbami miejskimiI zm. od pon. do pt. w godzinach: pon. od 7 do 16, wt. śr. czw. od 7 do 15, pt. od 7 do 14Oferta stażu dla osób do...
Administrator / Administratorka Nieruchomości
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie, dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych, pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania,...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...