Praca: Starszy referent ubezpieczeń


Powiatowy Urząd Pracy w Piszu
Starszy referent ubezpieczeń
Miejsce pracy: Pisz
Numer: StPr/24/0453
OBOWIĄZKI:
działania związane z ubezpieczeniem zdrowotnym rolników, w tym m.in. przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego,prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniem zdrowotnym oraz zgłoszonych członków rodzin, prowadzenie ewidencji okresów podlegania i opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne, naliczanie składek i wysyłanie przekazów z wymiarem składek na ubezpieczenie zdrowotne, prowadzenie ewidencji gospodarstw rolnych dla celów ubezpieczenia społecznego rolników i ubezpieczenia zdrowotnego oraz ustalania wyamiaru składek na te ubezpieczenia, współpraca z instytucją ubezpieczenia zdrowotnego w zakresie przekazywania do niej danych o objętych ubezpieczeniem zdrowotnym rolnikach, domownikach i członkach ich rodzin, a także pomocnikach rolnika oraz przekazywanych składkach na to ubezpieczenie, przeprowadzanie wizytacji gospodarstw rolnych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: Obsługa programów biurowych w administarcji


Wymagania inne:

co najmniej 1 rok stażu w przypadku posiadania wykształcenia średniego, w przypadku posiadania wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany, znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS, znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, wysoka kultura osobista, umiejętność sporządzania pism i notatek

Miejsce pracy:

Pisz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piszu

APLIKUJ TERAZ

Referent działu penitencjarnego ds. zatrudnienia

obsługa komputera, kserokopiarki oraz innych sprzętów biurowych; prowadzenie dokumentacji w zakresie zatrudniania osadzonych, zapoznanie z obiegiem dokumentów w zakładzie karnym, prowadzenie dokumentacji do archiwum zakładowego Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie...

Referent ds. marketingu

współpraca z agencjami marketingowymi, graficznymi i drukarniami,współtworzenie materiałów reklamowych, tekstów promocyjnych, treści do mediów społecznościowych,współpraca z instytucjami wspieranymi przez bank,przygotowywanie planu promocji wybranych produktów,tworzenie raportów,...

Referent ds. księgowości

księgowanie otrzymanych dokumentów,praca w systemie finansowo-księgowym,tworzenie dokumentacji przeprowadzanych operacji,kontrola obrotów i sald,przeprowadzanie rozliczeń operacji,obsługa elektroniczna krajowych rozliczeń bankowych,wyznaczanie dziennej pozycji walutowej,kompletowanie...


Specjalista ds. szkoleń BHP

Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało: nadzór nad szkoleniami stacjonarnymi od strony logistycznej (kontakt z klientami, ustalanie grup szkoleniowych, organizacja sali, cateringu, współpraca z wykładowcami, przygotowanie materiałów szkoleniowych, hospitacja szkoleń, wystawianie...

Inwentaryzator

Inwentaryzacje są przeprowadzane na terenie Polski Opis stanowiska: Praca przy inwentaryzacjach w sklepach detalicznych na terenie całej Polski Liczenie towarów za pomocą skanera Oferujemy: 35 zł brutto za godzinę + dieta 45 zł (za każdy przepracowany dzień) Transport do miejsca pracy na...

Inwentaryzator

Inwentaryzacje są przeprowadzane na całym terenie Niemiec Nie wymagamy doświadczenia ani znajomości języka obcego! Opis stanowiska skanowanie i liczenie towaru w sklepach za pomocą nowoczesnych skanerów zliczanie produktów na półkach sklepowych Oferujemy: Niemiecka umowa 12,50 euro...

Kontroler finansowy

Twoje obowiązki: Analiza danych finansowych jednostki lokalnej z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi analitycznych Optymalizacja i automatyzacja procesów raportowania finansowego oraz kalkulacji kosztów Udział w zamknięciach miesięcznych, prognozowaniu oraz budżetowaniu, z naciskiem na...