Specjalista administracji publicznej
Nauka:-archiwizowania dokumentów,- obsługi urządzeń biurowych,- sporządzania dokumentacji kancelaryjno-biurowych,- przygotowania terminarza spotkań,- przyjmowania interesantów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Fundusz Pracy
Starszy inspektor
Warunki pracy praca biurowa w siedzibie urzędu, praca w systemie podstawowym, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dobowego czasu pracy, praca na I piętrze, parking przed siedzibą urzędu, podjazd dla wózków inwalidzkich do siedziby urzędu, toaleta dostosowana dla osób...
Specjalista
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Praca administracyjno-biurowa na stanowisku wyposażonym w komputer i monitor ekranowy; lekka, z przewagą wysiłku umysłowego, siedząca, samodzielna, wymagająca szczególnej koncentracji i dobrej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...