Referent ds. prac biurowych
OBSŁUGA BIURA (KORESPONDENCJA E-MAILOWA ORAZ TRADYCYJNA, OBSŁUGA KOMPUTERA ORAZ URZĄDZEŃ BIUROWYCH), OBSŁUGA KLIENTÓW (ODBIERANIE TELEFONÓW, PRZYJMOWANIE KLIENTÓW ORAZ PRZYJMOWANIE ZLECEŃ), SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI (PRZYGOTOWANIE FAKTUR DLA KSIĘGOWEJ, SKANOWANIE ORAZ KOPIOWANIE...
Referent ds. biurowych
Sporządzanie pism (w tym urzędowych), archiwizacja dokumentów, koordynowanie przepływu dokumentacji. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7-15. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: MS Office, obsługa urządzeń biurowych.
Referent do spraw ewidencji i świadczeń
Przygotowywanie korespondencji do wysyłki, zakładanie i archiwizowanie teczek osobowych bezrobotnych i innej dokumentacji, przygotowywanie dokumentacji do przekazania do składnicy akt, przygotowywanie dokumentów do rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy, projektów zaświadczeń,...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...