Fryzjer / ka
Dobór fryzury do kształtu twarzy, farbowanie włosów, układanie fryzur okolicznościowych, dobór kosmetyków do pielęgnacji włosów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze branżowe Wymagania inne: Wykształcenie zawodowe, umiejętność wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych,...
Fryzjer
Wykonywanie usług fryzjerskich, samodzielna praca z klientem. Obsługa kasy fiskalnej. Odbieranie telefonów i umawianie klientów oraz dbanie w pełnym zakresie o stanowisko pracy i o cały salon, wszystkie jego pomieszczenia. Praca od wtorku do piątku, w godzinach: 10-18 a w sobotę: 8-16....
Fryzjer
Prowadzenie konsultacji z klientem dotyczące zakresy usługi fryzjerskiej, doradzanie w zakresie doboru koloru i odpowiedniej fryzury, pielęgnacja włosów i skóry głowy, strzyżenie włosów męskich/damskich/dziecięcych, wykonywanie zabiegu nanoplastu bądź keratynowego prostowanie...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...