Inspektor weterynaryjny
Warunki pracy - praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00- 15.00 - praca w siedzibie i poza urzędem(praca w terenie) również w godzinach nadliczbowych, dniach wolnych od pracy, dniach świątecznych - możliwe nietypowe godziny pracy lub dyżury w przypadku kryzysowych sytuacji...
Inspektor weterynaryjny
Warunki pracy • praca w urzędzie od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00; • praca w terenie (wyjazdy samochodem służbowym); • praca przy komputerze. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: • narzędzia i materiały pracy - komputer i inne urządzenia biurowe...
Inspektor weterynaryjny
Warunki pracy praca w urzędzie i poza siedzibą urzędu - na terenie powiatu świeckiego, samochód służbowy, wyjazdy służbowe, kontakt ze zwierzętami. Praca w siedzibie inspektoratu przy komputerze. Parking przy budynku inspektoratu. Brak wind. zatrudnienie na umowę o pracę, pierwsza umowa...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...