Pakowacz słodyczy
Pakowanie słodyczy w kartoniki, zamykanie kartoników, wkładanie kartoników w pudełka zbiorcze, naklejanie etykiet na opakowania Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: wymagana aktualna książeczka sanepidowska,godz. 6-14
Pakowacz
•obsługa terminali maszyn ważąco-etykietujących•wkładanie opakowań jednostkowych do opakowań zbiorczy wg. specyfikacji•nadzór nad prawidłowym procesem etykietowania •prowadzenie zeszytów kontroli•przeprowadzanie testów detekcji, nadzór nad prawidłowym stanem technicznym...
Pakowacz ręczny
Pakowanie towarów i przygotowywanie do wysyłki, kompletowanie zamówień klientów zgodnie z zamówieniem, obsługiwanie specjalistycznego sprzętu do pakowania towarów Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Język: kazachski, w mowie - A2 - niższy średnio...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...