Praca: Główny specjalista


Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 145284

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
  • Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).

Zakres zadań

  • Uczestniczy w realizowaniu zadań zgodnie z właściwością Ministra w zakresie sytuacji małoletnich obywateli Ukrainy którzy przybyli na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej bez opieki osoby sprawującej faktyczną pieczę nad nimi, małoletnich obywateli Ukrainy, którzy przybyli na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i przed przybyciem byli umieszczeni w pieczy zastępczej na terytorium Ukrainy oraz obywateli Ukrainy, którzy przybyli do Polski w ramach ukraińskiej instytucjonalnej pieczy zastępczej, w tym: monitoruje warunki pobytu małoletnich i pełnoletnich obywateli Ukrainy, którzy zamieszkują w ośrodkach zbiorowego zakwaterowania w Polsce oraz współpracuje z ośrodkami pomocy społecznej oraz powiatowymi centrami pomocy rodzinie, na terenie których przebywają małoletni obywatele Ukrainy, umieszczeni przed przybyciem do Polski w pieczy zastępczej na terytorium Ukrainy.
  • Sporządza projekty odpowiedzi oraz udziela odpowiedzi na wnioski i zapytania (w tym o udostępnienie informacji publicznych) w kontekście małoletnich obywateli Ukrainy, którzy przybyli na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej bez opieki osoby sprawującej faktyczną pieczę nad nimi, małoletnich obywateli Ukrainy, którzy przybyli na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i przed przybyciem byli umieszczeni w pieczy zastępczej na terytorium Ukrainy oraz obywateli Ukrainy, którzy przybyli do Polski w ramach ukraińskiej instytucjonalnej pieczy zastępczej w związku z realizacją ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.
  • Obsługuje infolinię dot. systemu informatycznego „ewidencja małoletnich oraz system informatyczny „ewidencja małoletnich”, w tym: weryfikuje wprowadzone dane, generuje raporty.
  • Obsługuje skrzynkę poczty mailowej „ewakuacja dzieci” i „miejsce dla dzieci”.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w tym 1 rok w obszarze współpracy międzynarodowej lub w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
  • Znajomość ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność współpracy
  • Rzetelność
  • Komunikatywność
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Internal Control Finance Specialist

Main area of responsibility will include: Performing internal control of accounting processes Participating in the design of new controls for migrated accounting processes Testing the designed controls Contributing to the development of internal controls for other units within the Metro Group...

Specjalista ds. finansów

O projekcie: Pracujesz w obszarze finansów, ale chciałbyś spróbować czegoś nowego? Interesują Cię najnowsze technologie i nowoczesne oprogramowanie finansowe dla dużych firm? Chciałbyś rozpocząć karierę w branży IT, w prestiżowych projektach, również międzynarodowych? dołącz do...

Pracownik do spraw finansów

Kontrola budżetu oraz płatności, koordynacja z działem zakupów w celu monitorowania wydatków na materiały i usługi, utrzymywanie harmonogramu płatności oraz kontrola terminów, pomoc w tworzeniu budżetu rocznego oraz monitorowanie jego realizacji, utrzymywanie porządku w dokumentach...


Audytor Instalacji Fotowoltaicznych

Zakres obowiązków: Przeprowadzanie audytów mikroinstalacji fotowoltaicznych Wykonywanie odbiorów mikroinstalacji zgodnie z zaproponowaną metodologią Pomiary elektryczne instalacji PV Udzielanie pomocy eksperckiej Udzielanie odpowiedzi dotyczących wyników audytów i sztuki...

Audytor Instalacji Fotowoltaicznych

Zakres obowiązków: Przeprowadzanie audytów mikroinstalacji fotowoltaicznych Wykonywanie odbiorów mikroinstalacji zgodnie z zaproponowaną metodologią Pomiary elektryczne instalacji PV Udzielanie pomocy eksperckiej Udzielanie odpowiedzi dotyczących wyników audytów i sztuki...

Paid Internship in Civil Engineering, Computer Science Engineering, Construction Engineering

Position purpose The Global Research and Development Department is a core team inside Cemex Innovation Holding AG based in Switzerland. The aim of the team is to create new products and solutions for the different challenges Cemex customers have in their construction projects. The position is...

Paid Internship in Civil Engineering, Environmental Engineering, Construction Engineering

Position purpose Participate in collaborations with multidiscipline and multicultural teams across different intellectual arenas to produce concepts, ideas, materials, molds, formwork, and prototypes. Leverage Cemex technology strength by exploring the limits conceptually and realizing the...