Praca: Główny specjalista


Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 145347

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne.


Realizacja zadań związana z:



  • pracą po godzinach na wniosek i za zgodą pracodawcy

Wejście do budynku „A" i „D" jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.


W budynkach nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Zakres zadań

  • prowadzi na bieżąco analizę wypłaconych i planowanych do wypłaty wynagrodzeń tzw. prognozę wynagrodzeń, a także przygotowuje raporty i zestawienia płacowe oraz monitoruje plan, zaangażowanie i wykonanie wynagrodzeń w podziale na źródła finansowania i inne stosowane słowniki według, których zapewniana jest rzetelna informacja płacowa celem dokonywania kontroli wydatkowania środków na wynagrodzenia i sporządzenia prawidłowej sprawozdawczości budżetowej
  • kompleksowo i terminowo nalicza wynagrodzenia osobowe pracowników, w tym m.in. prowadzi karty wynagrodzeń, sporządza listy płacy i przelewy płacowe, nalicza zasiłki chorobowe, rozlicza potrącenia z wynagrodzeń oraz prowadzi rozliczenia dotyczące wynagrodzeń ryczałtowych za pracę w komisji egzaminacyjnej funkcjonującej w PAA, wynagrodzeń bezosobowych, a także obsługuje wypłaty rent dla byłych pracowników PAA, zgodnie z planem finansowym, celem zapewnienia prawidłowych i terminowych wypłat
  • sporządza i przekazuje do księgowości comiesięczne dyspozycje zaangażowania wynagrodzeń celem ujęcia w ewidencji księgowej zrealizowanych i planowanych do realizacji wynagrodzeń, składek ZUS od pracodawcy, składek funduszu pracy i składek na PPK (Pracownicze Plany Kapitałowe) w podziale na źródła finansowania
  • sporządza sprawozdania budżetowe (Rb-70), statystyczne oraz inne wymagane przepisami prawa i obowiązkami sprawozdawczymi w zakresie wynagrodzeń, w celu działania zgodnego z prawem
  • prawidłowo sporządza i przekazuje deklaracje dot. PFRON, ZUS, ZUS-IWA, deklaracje do Urzędu Skarbowego, przygotowuje dane dot. umów zleceń celem przekazania do ZUS oraz prowadzi obsługę PPK i ZFŚS celem działania zgodnego z przepisami prawa
  • angażuje wnioski o nabór/zatrudnienie oraz wnioski związane ze zmianami wynagrodzenia celem zabezpieczenia środków w planie finansowym na wynagrodzenia
  • sporządza informacje/notatki/wyjaśnienia/ oraz tworzy odpowiedzi w sprawach dotyczących budżetu wynagrodzeń w ramach zapytań poselskich, podania danych w trybie informacji publicznej oraz w zakresie prowadzonych kontroli finansowych, w tym NIK - w celu przedłożenia prawidłowych danych wynikających z ewidencji płacowej
  • archiwizuje dokumenty wytworzone w ramach realizowanych zadań po zakończeniu okresu przechowywania w komórce, w tym również w elektronicznym obiegu zarządzania dokumentami, w celu zgodności i prawidłowości działania z przepisami prawa w tym zakresie

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub inne wyższe i studia podyplomowe z zakresu ekonomii, rachunkowości, finansów publicznych

doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze naliczania i rozliczania wynagrodzeń
  • Znajomość przepisów prawa - ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych
  • Znajomość przepisów prawa - ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Znajomość przepisów prawa - ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
  • Znajomość przepisów prawa - ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość przepisów dotyczących wynagradzania pracowników zatrudnionych w administracji publicznej oraz organizacja funkcjonowania administracji publicznej
  • Bardzo dobra znajomość programu Płatnik
  • Dobra znajomość programu Quorum w zakresie modułu Płace i ARP
  • Posiadanie umiejętności w zakresie obsługi komputera i aplikacji biurowych (MsOffice: Word, Excel, Outlook oraz Internet)
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Współpraca
  • Komunikacja
  • Rzetelność
  • Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu obsługi wynagrodzeń
  • Przeszkolenie w zakresie analizy danych
APLIKUJ TERAZ

Internal Control Finance Specialist

Main area of responsibility will include: Performing internal control of accounting processes Participating in the design of new controls for migrated accounting processes Testing the designed controls Contributing to the development of internal controls for other units within the Metro Group...

Pracownik do spraw finansowych i rozliczeń projektów

stanowisko do spraw finansowych i rozliczeń projektów Wydział Klimatu i Energii Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało prowadzenie spraw finansowych i rozliczanie projektów, w tym: przygotowywanie planu budżetu miasta w zakresie dochodów i wydatków oraz Wieloletniej...

Starszy inspektor

Warunki pracy praca biurowa, praca poza siedzibą urzędu, praca w systemie podstawowym, praca stacjonarna, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa urządzeń biurowych, oświetlenie naturalne i sztuczne, obecność wind w budynku, praca na III piętrze Zakres zadań analizuje i...


Asystent / Asystentka Kupca Mody marki Vistula

Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: współpraca z kupcem podczas procesu przygotowania i realizacji zamówień produktów dla marki Vistula, komunikacja z zagranicznymi dostawcami - głównie mailowo w języku angielskim, przygotowywanie produktów do spotkań działowych...

Asystentka / Asystent ds. Obsługi Pacjenta

Aplikuj jeżeli:​ chcesz rozwijać swoje doświadczenie w pracy z klientem i w sprzedaży ,​ posiadasz komunikatywną znajomość języka angielskiego, szukasz pracy na stałe , zależy Ci na współpracy ze stale rozwijającą się firmą.​ Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia...

Regionalny Kierownik / Kierowniczka Sprzedaży ds. Przemysłu

Główne zadania na stanowisku: prowadzenie projektów dla klientów sektora przemysłowego; przygotowanie oraz wdrożenie rozwiązań w oparciu o produkty oraz usługi pochodzące z oferty Sonepar; zapewnienie doradztwa technicznego dla klientów oraz dla oddziałów Sonepar na terenie...

Magazynier

Twoje główne zadania: prawidłowe przyjmowanie dostaw asortymentu sprawdzanie jakości towaru odpowiednie rozlokowanie towarów na terenie magazynu utrzymanie porządku w miejscu pracy współpraca w zadaniach z pozostałym personelem sklepu Oczekujemy od Ciebie: dobrej organizacji pracy i...