Pakowacz ręczny
Pakowanie towarów i przygotowywanie do wysyłki, kompletowanie zamówień klientów zgodnie z zamówieniem, obsługiwanie specjalistycznego sprzętu do pakowania towarów Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Język: rosyjski, w mowie - A2 - niższy średnio...
Pakowacz ręczny
Pakowanie towarów i przygotowywanie do wysyłki, kompletowanie zamówień klientów zgodnie z zamówieniem, obsługiwanie specjalistycznego sprzętu do pakowania towarów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Język: turkmeński, w mowie - A2 - niższy średnio...
Pakowacz
czynności polegające na pakowaniu, oklejaniu i kompletowaniu produktów kosmetycznych. Wymagania konieczne: Zawód: Pakowacz ręczny (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1) Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: wykształcenie brak lub niepełne podstawowe; 1 miesiąc...
Regionalny Doradca ds. Sprzedaży domów drewnianych i mobilnych
Zakres Obowiązków: Aktywna i profesjonalna obsługa Klientów Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych Przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych Podtrzymywanie i budowanie relacji z klientami indywidualnymi i instytucjonalnymi Aktywne rozpoznawanie oczekiwań i potrzeb klientów...
Regionalny Doradca ds. Sprzedaży domów drewnianych i mobilnych
Zakres Obowiązków: Aktywna i profesjonalna obsługa Klientów Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych Przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych Podtrzymywanie i budowanie relacji z klientami indywidualnymi i instytucjonalnymi Aktywne rozpoznawanie oczekiwań i potrzeb klientów...
Regionalny Doradca ds. Sprzedaży domów drewnianych i mobilnych
Zakres Obowiązków: Aktywna i profesjonalna obsługa Klientów Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych Przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych Podtrzymywanie i budowanie relacji z klientami indywidualnymi i instytucjonalnymi Aktywne rozpoznawanie oczekiwań i potrzeb klientów...
Specjalista ds. Marketingu (branża techniczna)
Obowiązki: Wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w oparciu o analizę rynku i grup docelowych obejmujących Google Ads, SEO, social media, content marketing i działania offline. Zarządzanie stroną internetową firmy, tworzenie materiałów graficznych, optymalizacja i...