Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu i PR
Twoje obowiązki przygotowywanie, koordynowanie i realizacja publikacji materiałów prasowych, komunikatów i artykułów inicjowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z mediami i Influencerami organizacja i udział w branżowych eventach, targach i konferencjach, prowadzenie webinarów,...
Specjalista ds. marketingu
Twoje zadania: Zarządzanie stroną internetową i mediami społecznościowymi (LinkedIn, Facebook, Instagram) Zarządzanie udziałem w eventach, targach, imprezach branżowych, seminariach itp. Planowanie i zarządzanie budżetami promocyjnymi Monitorowanie skuteczności działań marketingowych,...
Specjalista ds. marketingu i handlu
WIZUALIZACJA PROMOCYJNA FIRMY (PROJEKTOWANIE REKLAM, WIZYTÓWEK, ULOTEK ITP.), ORGANIZACJA, PROWADZENIE, AKTUALIZACJA WITRYNY FIRMOWEGO SKLEPU INTERNETOWEGO, OBSŁUGA STRONY INTERNETOWEJ FIRMY I KONT W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE AKCJI PROMOCYJNYCH POPRZEZ TWORZENIE TREŚCI...
Specjalista ds. Kosztorysowania
Zakres obowiązków: Tworzenie szczegółowych kosztorysów i ofert inwestycyjnych, Zarządzanie i aktualizacja bazy zamówień, analiza i przygotowanie dokumentacji przetargowej, Prowadzenie negocjacji cenowych z dostawcami i podwykonawcami, pozyskiwanie korzystnych warunków zakupu. Wymagania:...
Magazynier
Twoje główne zadania: prawidłowe przyjmowanie dostaw asortymentu sprawdzanie jakości towaru odpowiednie rozlokowanie towarów na terenie magazynu utrzymanie porządku w miejscu pracy współpraca w zadaniach z pozostałym personelem sklepu Oczekujemy od Ciebie: dobrej organizacji pracy i...
Magazynier
Twoje główne zadania: prawidłowe przyjmowanie dostaw asortymentu sprawdzanie jakości towaru odpowiednie rozlokowanie towarów na terenie magazynu utrzymanie porządku w miejscu pracy współpraca w zadaniach z pozostałym personelem sklepu Oczekujemy od Ciebie: dobrej organizacji pracy i...
Account Manager – Instytucje Publiczne
zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla instytucji publicznych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji...