Praca: Specjalista ds. Marketingu


Jeśli marzysz o pracy, w której kreatywność i pomysłowość zostaną docenione, a Twoje umiejętności mogą przyczynić się do dalszego rozwoju naszej firmy - to Monduniq Professionnel jest miejscem dla Ciebie!
Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Łódź
Twoje przyszłe obowiązków:
  • Aktywny udział w budowaniu wizerunku marek Monduniq Professionnel oraz Time 4 Herbs,
  • Przygotowywanie materiałów promocyjnych i marketingowych wykorzystywanych online i w druku,
  • Wsparcie projektów realizowanych przez inne działy,
  • Współpraca z partnerami i nadzorowanie prac zleconych podmiotom zewnętrznym,
  • Analiza trendów w branży kosmetycznej oraz opracowywanie rekomendacji treści,
  • Współtworzenie angażującego contentu marketingowego,
  • Współtworzenie materiałów informacyjnych oraz ofert,
  • Przygotowywanie marki do udziału w targach krajowych i zagranicznych,
  • Współtworzenie warsztatów oraz innych eventów firmowych,
  • Aktywne wsparcie działu sprzedaży w tym handlowców,
  • Wsparcie procesów rekrutacyjnych przeprowadzanych w firmie.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe: marketing, grafika komputerowa lub inne pokrewne,
  • Doświadczenie w realizowaniu komunikacji po stronie agencji PR, lub in-house,
  • Doskonała znajomość języka polskiego,
  • Samodyscyplina — umiejętność samodzielnego działania według założonego harmonogramu oraz przejrzystego raportowania wyników pracy,
  • Umiejętność pracy wielozadaniowej i pod presją czasu,
  • Mile widziana obsługa programów graficznych.
Co możemy Ci zaoferować:
  • Realną możliwość rozwoju zawodowego,
  • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę lub umowę B2B,
  • Pracę z doświadczonymi profesjonalistami, którzy pomogą Ci w prowadzeniu projektów,
  • Współpracę z energicznym zespołem, który wspiera pion Sprzedaży i Obsługi Klienta,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Stałe godziny pracy,
  • Zniżki pracownicze.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. marketingu marek Bytom i Wólczanka

Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: udział w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji w Social Media, kreacja tekstów edukacyjnych dla marki typu podstrony, mailingi, kreacja założeń kampanii i realizacja nowych inicjatyw, projektów, planowanie i egzekucja...

Specjalista ds. Marketingu

Za co będziesz odpowiedzialny: Planowanie, przygotowywanie oraz wdrażanie działań marketingowych i PR Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Partnerami Biznesowymi na rynku B2B Wdrażanie oraz Realizowanie Promocji Sprzedaży Przygotowywanie graficzne materiałów dla Działu Handlowego...

Specjalista ds. Marketingu

Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...


Zbrojarz / Zbrojarz prowadzący

Twój zakres obowiązków Prowadzenie prac zbrojarskich i umiejętność kręcenia długimi cęgami. Nasze wymagania Doświadczenie w prowadzeniu prac zbrojarskich, Umiejętność czytania rysunku zbrojarskiego oraz kręcenia długimi cęgami.

Tax Assistant (Transfer Pricing)

Oferujemy: elastyczną formę zatrudnienia (zależnie od Twoich preferencji - umowa o pracę lub umowa zlecenie) hybrydowy tryb pracy finansowe wsparcie w uzyskaniu tytułu doradcy podatkowego rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich "Akademia...

Pomocnik działu logistyki – staż

Zadania: Wsparcie działu logistyki Weryfikacja prawidłowości towarów odbieranych i przygotowanych do wysyłki Dodatkowe, zlecone prace biurowe Wymagania: Chęć nauki i rozwoju w branży logistycznej Chęć pracy na umowę-zlecenie Studia kierunkowe (mile widziane) Dostępność do pracy w...

Category/Procurement Manager

Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...