Praca: Administrator / Administratorka Budowy


Rekrutacja dla firmy wykonawczej z branży OZE na stanowisko:

Administrator / Administratorka Budowy
Miejsce pracy: Nysa
Obowiązki:
  • Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą)
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie
  • Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian, nadzór nad dokumentacją projektową)
  • Redagowanie dokumentów (pism, protokołów, zestawień, sprawozdań)
  • Opracowywanie i ewidencjonowanie protokołów odbioru, kontraktów etc.
  • Bezpośrednia współpraca z zespołami
  • Kompleksowa obsługa biura budowy (w tym zamawianie materiałów biurowych, BHP, spożywczych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, reprezentowanie biura, przyjmowanie klientów oraz gości)
Wymagania:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok
  • wyższe wykształcenie techniczne lub w trakcie nauki
  • znajomość pakietu MS Office w stopniu bardzo dobrym (w szczególności Excel)
  • znajomość programu SAP - mile widziane
Oferujemy:
  • praca przy ciekawym projekcie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (pół roku)
  • możliwość przedłużenia współpracy i rozwoju w firmie
  • pracę na pełen etat w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
  • szeroki pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek. Wymagane kwalifikacje: Bardzo dobra...

Specjalista ds. Magazynowych

Zadania: Sporządzanie oraz weryfikacja dokumentacji magazynowej Wprowadzanie danych do systemu oraz kontrola ich poprawności Obsługa korespondencji Współpraca z działem Księgowości, Logistyki oraz działami Sprzedaży Kontakty z dostawcami (dot. dokumentacji) Przygotowywanie zleceń i...

Administrator / Administratorka Budowy

Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...


Zbrojarz / Zbrojarz prowadzący

Twój zakres obowiązków Prowadzenie prac zbrojarskich i umiejętność kręcenia długimi cęgami. Nasze wymagania Doświadczenie w prowadzeniu prac zbrojarskich, Umiejętność czytania rysunku zbrojarskiego oraz kręcenia długimi cęgami.

Tax Assistant (Transfer Pricing)

Oferujemy: elastyczną formę zatrudnienia (zależnie od Twoich preferencji - umowa o pracę lub umowa zlecenie) hybrydowy tryb pracy finansowe wsparcie w uzyskaniu tytułu doradcy podatkowego rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich "Akademia...

Pomocnik działu logistyki – staż

Zadania: Wsparcie działu logistyki Weryfikacja prawidłowości towarów odbieranych i przygotowanych do wysyłki Dodatkowe, zlecone prace biurowe Wymagania: Chęć nauki i rozwoju w branży logistycznej Chęć pracy na umowę-zlecenie Studia kierunkowe (mile widziane) Dostępność do pracy w...

Category/Procurement Manager

Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...