Specjalista ds. analiz finansowych
- analizowanie, wykrywanie trendów i wizualizowanie informacji finansowych związanych z grupą UBS- zapewnienie wsparcia analitycznego w zakresie wymagań dotyczących informacji finansowych wykraczających poza standardowe ramy raportowania- ścisła współpraca z odpowiednikami Działu...
Pracownik ds. zarządzania płynnością
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: analiza przepływów pieniądza na podstawie źródeł finansowania, obsługiwanie elektronicznych systemów bankowych, współpraca z bankami w zakresie przeprowadzanych operacji i posiadanych produktów, przygotowywanie analiz płynności finansowej...
Młodszy specjalista / młodsza specjalistka ds. cen transferowych
Opis stanowiska sporządzanie dokumentacji cen transferowych sporządzanie i terminowe składanie sprawozdań dotyczących transakcji z podmiotami powiązanymi przygotowanie analiz porównawczych (benchmarking) sporządzanie analiz finansowych oraz kalkulacji na potrzeby transakcji...
Młodszy Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne Budowanie długotrwałych...
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu Wykształcenie min. średnie Łatwość nawiązywania relacji Pozytywne nastawienie i uśmiech w głosie...
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu Wykształcenie min. średnie Łatwość nawiązywania relacji Pozytywne nastawienie i uśmiech w głosie...
Młodszy Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne Budowanie długotrwałych...