Praca: Specjalista ds. wsparcia IT


Ogłoszenie numer: 10002148, z dnia 2025-07-04

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. wsparcia IT

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Nadzór nad urządzeniami technologicznymi (telefony, laptopy, TV).
  • Kontrola sal wideokonferencyjnych: diagnostyka, rozwiązywanie problemów.
  • Koordynacja konserwacji i napraw laptopów.
  • Zarządzanie systemem drukowania: rejestracja kart, wymiana tonerów, wsparcie w problemach.
  • Wydawanie sprzętu służbowego nowo zatrudnionym pracownikom.
  • Realizacja dodatkowych zadań wynikających z potrzeb.

Wymagania

  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego (min. B2).
  • Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Znajomość obsługi komputerów i urządzeń biurowych.
  • Umiejętność szybkiej diagnozy i rozwiązywania problemów oraz organizacji pracy.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie.
  • Praca poniedziałek-piątek, 09:00-17:00.
  • Wdrożenie do stanowiska.
  • Stabilność zatrudnienia w firmie o zasięgu międzynarodowym.
  • Przyjazne środowisko pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka IT

Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki praca w systemie ticketowym zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...

Asset Specialist / IT

Zakres działań: Nadzór oraz kontrola aktualnego stanu urządzeń (min. telefony, laptopy, tv). Kontrola stanu sal wideokonferencyjnych w tym: podstawowa diagnostyka, rozwiązywanie prostych problemów (brak podłączenia kamery itp.). Koordynowanie rutynowej konserwacji i napraw laptopów....

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w dziale IT

Główne zadania realizowane na stanowisku: instalacja, konfiguracja i utrzymanie serwerów fizycznych i wirtualnych, instalacja, konfiguracja i utrzymanie urządzeń sieciowych, administrowanie i utrzymanie istniejących systemów informatycznych, stosowanie polityki bezpieczeństwa zasobów...


Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...

Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej

Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...