Specjalista / Specjalistka IT
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki praca w systemie ticketowym zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Asset Specialist / IT
Zakres działań: Nadzór oraz kontrola aktualnego stanu urządzeń (min. telefony, laptopy, tv). Kontrola stanu sal wideokonferencyjnych w tym: podstawowa diagnostyka, rozwiązywanie prostych problemów (brak podłączenia kamery itp.). Koordynowanie rutynowej konserwacji i napraw laptopów....
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w dziale IT
Główne zadania realizowane na stanowisku: instalacja, konfiguracja i utrzymanie serwerów fizycznych i wirtualnych, instalacja, konfiguracja i utrzymanie urządzeń sieciowych, administrowanie i utrzymanie istniejących systemów informatycznych, stosowanie polityki bezpieczeństwa zasobów...
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej
Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...