Manager Działu Samoobsługowego
ZADANIA Zarządzanie asortymentem i realizacja lokalnych akcji handlowych. Analiza wyników sprzedaży i dbałość o realizację budżetu. Odpowiedzialność za wynik operacyjny działu. Organizacja pracy i zarządzanie zespołem pracowników. WYMAGANIA Doświadczenie w sprzedaży samoobsługowej...
Kierownik działu kadr i organizacji pracy
Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem właściwej oraz zgodnej z przepisami i regulaminem organizacji pracy, nadzór nad realizacją zadań związanych z kierowaniem i zarządzaniem Ośrodkiem przez Dyrektora Ośrodka, nadzór nad pracami związanymi z planowaniem i właściwą polityką...
Kierownika referatu inwestycji liniowychw wydziale inwestycji
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- wykonywanie zadań w zakresie organizacji pracy i prawidłowego funkcjonowania Referatu Inwestycji Liniowych,- przydzielanie zadań podległym pracownikom, w tym monitorowanie postępu ich realizacji,- realizowanie zadań inwestycyjnych w oparciu o...
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej
Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...