Lakiernik Meblowy
Opis stanowiska Aplikacja lakierów podkładowych. Metoda natryskowa na elementach płaskich jak również i bryłach. Dbanie o czystość i porządek na swoim stanowisku pracy. Dbałość o powierzone narzędzia będące mieniem firmy. Wymagania Zdolności manualne. Znajomość podstaw obsługi...
Pomocnik lakiernika
Prace pomocnicze na lakierni. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: Praca w systemie II zmianowym w godz. 6:00-14:00, 14:00-22:00. Do 3 m-cy umowa zlecenie, później umowa o pracę.
Operator / Operatorka obróbki powierzchniowej (Lakiernik)
Zakres obowiązków: przygotowanie elementów do procesu malowania obsługa linii lakierniczej realizowanie założeń planu produkcyjnego kontrola jakości produktów przestrzeganie przepisów BHP, dbanie o porządek w miejscu pracy możliwość nauki malowania proszkowego Nasze wymagania:...
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej
Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...