Administrator / Administratorka Nieruchomości
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżące dbanie o efektywne wykorzystanie powierzonych do administrowania nieruchomości oraz zgłaszanie wniosków dotyczących wolnych pomieszczeń użytkowych, Bieżącą ocenę i nadzór nad wykorzystywaniem nieruchomości zgodnie z...
Administrator / Administratorka Nieruchomości
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Administrowanie nieruchomościami PKP S.A., przydzielonymi budynkami mieszkalnymi i niemieszkalnymi, obiektami oraz gruntami na podległym terenie, Udział w przeglądach okresowych administrowanych nieruchomości, Kontrola wykorzystania...
Administrator nieruchomości
- Administrowanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych,- bieżąca obsługa nieruchomości,- wprowadzanie wyciągów bankowych i faktur do systemu komputerowego,- tworzenie pism,- zarządzanie dokumentacją,- pilnowanie terminów przeglądów wymaganych prawem i zgodnych z DTR,- nadzór nad...
Business Development Manager – Global Accounts (office furniture)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za promowanie rozwiązań meblowych naszej firmy poprzez budowanie, rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z przedstawicielami naszych globalnych klientów korporacyjnych. Twój zakres obowiązków: pełnienie globalnej roli w zespole HQ...
Head of Real Time Operations
Czym będziesz się zajmować? Budowaniem, szkoleniem i wspieraniem zespołu operacyjnego Koordynacją floty kurierów oraz zespołu magazynowego Współpracą z działami marketingu, produktu i dostawcami technologii Rozwojem narzędzi i procesów operacyjnych (SOP, polityki zwrotów, wskaźniki...
Piekarz
TWOJE ZADANIA: wyrób produktów piekarniczych, odpiek pieczywa. OCZEKUJEMY: zaangażowania w pracę, umiejętności pracy w zespole, doświadczenia w pracy na stanowisku cukiernika/piekarza.
Agent ds. Rezerwacji Indywidualnych / Reservations Agent
Twój zakres obowiązków Przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb gości indywidualnych. Wprowadzanie i modyfikowanie rezerwacji w systemie zgodnie ze standardami hotelu. Rozwiązanie problemów gości związanych z rezerwacjami. Przygotowywanie raportów i dokumentów rozliczeniowych....