Praca: Specjalista


Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku
Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Gdańsk
Ogłoszenie o naborze Nr 153201

Warunki pracy

Praca administracyjno – biurowa.


Budynek 2 - kondygnacyjny bez windy, nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo,  praca siedząca z wykorzystaniem monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.

Zakres zadań

  • Nadzoruje wcześniej zaplanowane remonty, konserwacje budynków i pomieszczeń w ramach wykonawstwa własnego, usuwanie awarii w celu zapewnienia właściwych warunków pracy funkcjonariuszy i pracowników
  • Organizuje, nadzoruje przeglądy obiektów budowlanych i instalacji w celu zapewnienia bezpiecznej eksploatacji oraz terminową legalizację sprzętu, przyrządów, urządzeń, będących w ewidencji Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej
  • Kieruje, organizuje, codziennie przydziela zadania i nadzoruje prace personelu sprzątającego w kompleksie Komendy Morskiego Oddziału Straży Granicznej oraz prowadzi ewidencję czasu pracy podległych pracowników
  • Analizuje potrzeby konserwacyjne z uwzględnieniem wniosków wynikających z protokołów przeglądów stanu technicznego obiektów, zaleceń pokontrolnych, potrzeb służbowych w obiektach administrowanych przez MOSG oraz uzgadnia propozycje do planu remontów i konserwacji przewidzianych do realizacji systemem zleconym lub wykonawstwem własnym
  • Przygotowuje stosowną dokumentację (w tym notatek z rozeznań rynku, zleceń, umów) w celu usunięcia stwierdzonych w czasie przeglądów zagrożeń dla właściwego użytkowania obiektów
  • Prowadzi analizę potrzeb Oddziału, dotyczącą zakupu mediów oraz wydatków ponoszonych w tym zakresie
  • Opracowuje wnioski do Sekcji Zamówień Publicznych w zakresie zamówień na dostawę mediów do obiektów administrowanych przez MOSG
  • Sporządza wnioski (zgłoszenia, zawiadomienia) oraz przygotowuje pisma do właściwych organów administracji architektoniczno-budowlanej w celu uzyskania pozwolenia na wykonanie robót budowalnych (zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych)

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w obsłudze administracyjnej nieruchomości
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów p.poż
  • Obsługa komputera (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny)
  • Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • Komunikatywność, terminowość
  • Złożenie klauzuli informacyjnej dla osób ubiegających się o pracę w MOSG wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych,
  • Złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Uprawnienia budowlane
APLIKUJ TERAZ

Administrator / Administratorka Nieruchomości

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżące dbanie o efektywne wykorzystanie powierzonych do administrowania nieruchomości oraz zgłaszanie wniosków dotyczących wolnych pomieszczeń użytkowych, Bieżącą ocenę i nadzór nad wykorzystywaniem nieruchomości zgodnie z...

Administrator / Administratorka Nieruchomości

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Administrowanie nieruchomościami PKP S.A., przydzielonymi budynkami mieszkalnymi i niemieszkalnymi, obiektami oraz gruntami na podległym terenie, Udział w przeglądach okresowych administrowanych nieruchomości, Kontrola wykorzystania...

Administrator nieruchomości

- Administrowanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych,- bieżąca obsługa nieruchomości,- wprowadzanie wyciągów bankowych i faktur do systemu komputerowego,- tworzenie pism,- zarządzanie dokumentacją,- pilnowanie terminów przeglądów wymaganych prawem i zgodnych z DTR,- nadzór nad...


Business Development Manager – Global Accounts (office furniture)​

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za promowanie rozwiązań meblowych naszej firmy poprzez budowanie, rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z przedstawicielami naszych globalnych klientów korporacyjnych. Twój zakres obowiązków: pełnienie globalnej roli w zespole HQ...

Head of Real Time Operations

Czym będziesz się zajmować? Budowaniem, szkoleniem i wspieraniem zespołu operacyjnego Koordynacją floty kurierów oraz zespołu magazynowego Współpracą z działami marketingu, produktu i dostawcami technologii Rozwojem narzędzi i procesów operacyjnych (SOP, polityki zwrotów, wskaźniki...

Piekarz

TWOJE ZADANIA: wyrób produktów piekarniczych, odpiek pieczywa. OCZEKUJEMY: zaangażowania w pracę, umiejętności pracy w zespole, doświadczenia w pracy na stanowisku cukiernika/piekarza.

Agent ds. Rezerwacji Indywidualnych / Reservations Agent

Twój zakres obowiązków Przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb gości indywidualnych. Wprowadzanie i modyfikowanie rezerwacji w systemie zgodnie ze standardami hotelu. Rozwiązanie problemów gości związanych z rezerwacjami. Przygotowywanie raportów i dokumentów rozliczeniowych....