Praca: Informatyk




Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu – to uczelnia akademicka, mająca uprawnienia doktorskie i habilitacyjne. Powstała w 2001 roku. Według Rankingu Perspektywy 2024, w pierwszej dziesiątce najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce; najlepsza uczelnia niepubliczna na Dolnym Śląsku.

Informatyk
Miejsce pracy: Wrocław, Śródmieście
Twój zakres obowiązków:
  • wsparcie i pomoc techniczna dla użytkowników sieci w firmie,
  • rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem,
  • usuwanie drobnych usterek sprzętu komputerowego,
  • administrowanie stronami internetowymi.
Nasze wymagania:
  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość systemów operacyjnych Windows,
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego.
To oferujemy:
  • zatrudnienie na umowę o pracę – cały etat,
  • zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • pracę w młodym zespole,
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju,
  • możliwość zdobycia doświadczenia na stanowisku nauczyciela,
  • możliwość rozwoju w ramach awansu zawodowego nauczyciela.
Brak klauzuli w CV skutkuje brakiem możliwości skontaktowania się z potencjalnymi kandydatami na dane stanowisko.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Proszę w CV umieścić klauzulę RODO: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista

Zakres zadań na stanowisku pracy: administrowanie urządzeniami i systemami komputerowymi, teleinformatycznymi oraz oprogramowaniem w DBFO-Białołęka oraz placówkach obsługiwanych, udzielanie wsparcia technicznego w użytkowaniu urządzeń oraz systemów komputerowych użytkownikom w...

Starszy referent/inspektor w sekcji informatyki

ZGODNIE Z OGŁOSZENIEM O WOLNYCH STANOWISKACH PRACY NA STRONIE: https://www.gov.pl/web/wsse-szczecin/pracaGODZINY PRACY: 07.25-15.00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: WYKSZTAŁCENIE CO NAJMNIEJ ŚREDNIE TECHNICZNE INFORMATYCZNE LUB POKREWNE, PRZY WYKSZTAŁCENIU...

Główny specjalista

Warunki pracy Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu oraz toalet....


Straszy Specjalista ds. Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego

Twój zakres obowiązków: Aktywne kształtowanie i rozwijanie relacji biznesowych z przedstawicielami czołowych instytucji finansowych – w tym rozmowy z osobami na poziomie zarządczym (C-level). Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w obszarze usług IT dla bankowości – ze...

Straszy Specjalista ds. Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego

Twój zakres obowiązków: Aktywne kształtowanie i rozwijanie relacji biznesowych z przedstawicielami czołowych instytucji finansowych – w tym rozmowy z osobami na poziomie zarządczym (C-level). Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w obszarze usług IT dla bankowości – ze...

Straszy Specjalista ds. Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego

Twój zakres obowiązków: Aktywne kształtowanie i rozwijanie relacji biznesowych z przedstawicielami czołowych instytucji finansowych – w tym rozmowy z osobami na poziomie zarządczym (C-level). Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w obszarze usług IT dla bankowości – ze...

Straszy Specjalista ds. Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego

Twój zakres obowiązków: Aktywne kształtowanie i rozwijanie relacji biznesowych z przedstawicielami czołowych instytucji finansowych – w tym rozmowy z osobami na poziomie zarządczym (C-level). Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w obszarze usług IT dla bankowości – ze...